۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۷۷۵۸
معاون مدير کل پدافند غيرعامل استانداري تهران:
معاون مدير کل پدافند غيرعامل استانداري تهران در جلسه پدافند غير عامل در خصوص پدافند غير عامل اظهار کرد: « پدافند غير عامل مانند جنگ در جبهه و تهاجم مستقيم نيست و امري تکنيکال است که در کمترين زمان با کمترين هزينه، زيرساختها را مورد هدف قرار مي دهد.»
به گزارش پایداری ملی، در اين جلسه كبيري معاون مدير کل پدافند غيرعامل استانداري تهران يا اشاره به اينکه مسئله بحران در پايتخت دچار چند مديريتي است گفت: « اين موضوع مي تواند مشکل آفرين باشد و به همين منظور قرار است قرارگاهي در تهران با مديريت ارشد شکل بگيرد و اين ساختار اصلاح شود. »

وي در خصوص پدافند غير عامل نيز خاطرنشان کرد: « پدافند غير عامل مانند جنگ در جبهه و تهاجم مستقيم نيست و امري تکنيکال است که در کمترين زمان با کمترين هزينه، زيرساختها را مورد هدف قرار مي دهد.»

قاسم مولايي شهردار منطقه نيز در بخشي از اين جلسه با تاکيد بر لزوم چاره انديشي در خصوص مقابله با موارد بحران زا گفت: « تا اتفاقي نيفتاده بايد به فکر اين موضوع باشيم . با توجه به ساختار منطقه 22 تاکيد مي کنيم که همکارانمان در حوزه شهرسازي و نواحي چهارگانه، بحثهاي مربوط به ساخت و ساز ، آيين نامه ها و ... را جدي بگيرند و شهروندان رعايت کامل موارد مرتبط با اين موضوع را داشته باشند.»

وي در بخش ديگري از صحبتهاي خود بر ضرورت آمادگي در برابر حوادث طبيعي همچون زلزله و ... و نقش مهم ستاد مديريت بحران در ارائه آموزشهاي لازم به شهروندان تاکيد کرد.

تقدير و تشکر از همکاران و دست اندرکاران برگزاري جشنواره جشنواره آبي ترين وصال همچنين امور نگهداشت شهر نيز بخش ديگري از اين جلسه بود. شهردار منطقه 22 در پايان اين جلسه در خصوص الزاماتي چون نوع داربستهاي مورد استفاده براي برپايي تکيه هاي عزاداري، ايمن سازي محل نصب، امنيت سيم کشي و ... که بايد در ايام ماه محرم براي حفظ ايمني شهروندان و عزاداران حسيني مورد توجه قرار گيرد، تاکيداتي داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر