۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۷۶۵۲
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سوریه خط مقدم جبهه اسلامی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی در منطقه است و امنیت منطقه غرب آسیا و همچنین نظام جمهوری اسلامی امروز به سوریه و مقاومت در این جبهه وابسته است.
 سرلشکر پاسدار "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حسین همدانی با بیان اینکه سوریه برای ما چه اهمیتی دارد، اظهار داشت: امروز جوانان ما می‌دانند سوریه خط مقدم جبهه اسلامی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی در منطقه است و امنیت منطقه غرب آسیا و همچنین نظام جمهوری اسلامی امروز به سوریه و مقاومت در این جبهه وابسته است.

وی ادامه داد: بی مورد نبود که مقام معظم رهبری سوریه را خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی دانستند.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: آمریکا و نظام سلطه منتظر سقوط نظام سوریه است تا نفوذ خود را در منطقه گسترش دهد. شهید همدانی با تمام وجود این را درک کرده بود.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی به آمریکا، اسرائیل غاصب و ایادی آنان از جمله آل سعود اعلام می‌کنیم تا آخرین قطره خون از انقلاب اسلامی و مردم مظلوم منطقه دفاع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما با همه توان در مقابل فرزند پلید استکبار جهانی یعنی داعش می‌ایستیم و تا ریشه‌کن کردن آن‌ها از پای نخواهیم نشست.

فرمانده کل سپاه در ادامه تاکید کرد: آل سعود بداند که خشم ملت مسلمان که عزیزانشان جان خود را با سهل انگاری و توطئه آنان از دست دادند، سرانجام دامنشان را خواهد گرفت و انتقامی سخت در انتظار آنان است.

وی خاطرنشان کرد: مردم مومن ایران می‌دانند تنها راه سعادت، جهاد و مقاومت در راه خداست و جانبازی و تقدیم جان اولین شرط این جهاد و مبارزه است.

سرلشکر جعفری گفت: اگر لطف خدا نبود که به دست سردار همدانی جاری شود، 4 سال پیش سوریه سقوط کرده بود و معلوم نبود تا امروز جبهه مقاومت اسلامی چه وضعیتی داشت.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: با تشکیل سپاه‌های استانی سردار همدانی مسئولیت فرماندهی سپاه محمد رسول الله(ص) را در تهران بزرگ بر عهده گرفت و تلاش‌های او در برقراری امنیت تهران به ویژه در فتنه هشت ماهه سال 88 که در تهران شاهد بودیم بسیار تعیین کننده بود.

وی ادامه داد: اگر سردار شهید همدانی و تدبیر ایشان نبود امنیت به شهر تهران در آن روزها باز نمی‌گشت و غائله‌ی عاشورای سال 88 نیز توسط شهید همدانی جمع شد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: تجربیات امنیتی سردار همدانی در سال 88 مورد استفاده قرار گرفت و امروز رمز ماندن این شهید از دوران دفاع مقدس تا این روزگار که در سوریه به شهادت رسید را می‌دانیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر