۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۷۶۲۳
رئیس سازمان پدافند غیرعامل ؛
سردار غلامرضا جلالی گفت: سردار همدانی در جبهه سوریه چندین بار تا آستانه شهادت پیش رفت و در نهایت در آستانه ماه محرم همچون حبیب بن مظاهر به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 سردار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگاراران با اشاره به مجاهدت ها و رشادت های سردار همدانی در ایام دفاع مقدس اظهار کرد: سردار شهید همدانی پس از دوران دفاع مقدس به صورت داوطلبانه و در قامت یک رزمنده سلحشور به جبهه مقاومت پیوست و خدمات ارزنده ای را در جهت پیشبرد اهداف جبهه مقاومت در سطح منطقه انجام داد.

وی با اشاره به ماموریت‌های مستشاری سردار همدانی در سوریه برای مبارزه با تروریست‌های تکفیری، گفت: سردار همدانی در جبهه سوریه چندین بار تا آستانه شهادت پیش رفت و در نهایت در آستانه ماه محرم همچون حبیب بن مظاهر به درجه رفیع شهادت نائل شد.  

سردار جلالی با اشاره به حساسیت سردار شهید همدانی نسبت به نفوذ دشمن در عرصه های مختلف بویژه عرصه فرهنگی، خاطرنشان کرد: سردار همدانی به دلیل اینکه در حوزه‌های مختلف رزمی و فرهنگی به فعالیت پرداخته بود، نگاه جامع ای به موضوع انقلاب اسلامی داشت و صدور انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و آرمان های والای آن را در زمره اهداف خود قرار داده بود. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر