۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۱۷۵۸۲
وزیر دفاع در پی شهادت سردار همدانی:
وزیر دفاع در پیامی شهادت سردار حسین همدانی در سوریه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت شهید پرور ایران، خانواده معظم و همرزمان این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش پایداری ملی به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این پیام با تجلیل از نقش ارزنده شهید همدانی در دوران مبارزه علیه رژیم ستمشاهی، حماسه دفاع مقدس، در جریان مبارزه با تروریسم تکفیری -صهیونیستی و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (ع) از وی به عنوان مجاهدی راستین که همواره در خط امام (ره) و رهبری (مدظله العالی) بوده و یکی از سرداران سرافراز جبهه جهاد و مقاومت یاد کرد که با نثار خون پاکش اعلام کرد که جهاد، مقاومت و شهادت در راه خدا تا نابودی تروریسم تکفیری-صهیونیستی و صهیونیسم اشغالگر، متجاوز و جنایتکار ادامه دارد.

در این پیام تصریح شده است؛ خون پاک این شهید گرانقدر و همه شهدای عظیم‌الشأن مقاومت در سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و سایر بلاد اسلامی افشاکننده چهره کریه نظام سلطه و جاهلیت قرن بیست یکم است.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌تردید با شهادت شهید حسین همدانی عزم رزمندگان جبهه مقاومت برای ریشه‌کن کردن تروریسم و صهیونیسم مصمم و مستحکمتر خواهد شد.

وزیر دفاع در این پیام با هشدار به حامیان تروریسم‌های تکفیری -داعشی صهیونیستی تأکید کرده است آنان را در جنایات وحشیانه تروریست‌ها شریک جرم می‌دانیم و یکبار دیگر به آنان گوشزد می‌کنیم که عواقب هولناک جنایات تروریست‌های تکفیری-صهیونیستی دیر یا زود دامان آنان را نیز در بر خواهد گرفت و آنگاه دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر