۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۷۵۵۲
مدیرکل پدافندغیرعامل مازندران به همراه کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل با مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران دیدارکردند.

مدیرکل پدافندغیرعامل مازندران به همراه کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل با مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران دیدارکردند.

 در این دیدارکه در راستای هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری هرچه با شکوه تر هفته پدافندغیرعامل سال جاری (4 آبان الی 10 آبان) در استان برگزار شد. نبوی مدیرکل پدافندغیرعامل مازندران ضمن گرامیداشت جانباختگان فاجعه منا و تقدیر از صدا و سیما در پوشش خبری این واقعه بر پاسخگویی آل سعود نسبت به این موضع تاکید کرد.

دبیر شورای پدافندغیرعامل استان در ادامه با برشماری اهمیت و ضرورت پرداختن به بحث پدافندغیرعامل ، عضویت صدا و سیما به عنوان عضو اصلی شورای پدافند غیرعامل استان را نشان دهنده نقش ویژه اطلاع رسانی در اقدامات پدافندغیرعامل دانست و بر حضور صدا و سیما در اقدامات پدافندغیرعامل در دو سطح ایمن سازی زیرساختهای خود و حوزه اطلاع رسانی تاکید کرد.نبوی ضمن تبیین شاخص های عملکردی اداره کل با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی خواستار پوشش خبری و رسانه ای مناسب برنامه های هفته پدافندغیرعامل سال جاری همچون پخش تیزر ، کلیپ ،‌مستند ، انیمشین ، انجام مصاحبه با استاندار،‌معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل  وبرگزاری تحلیلی های کارشناسی با حضور کارشناسان پدافندغیرعامل شد.

سپس مقدسی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این حوزه ،‌بر اهتمام بیشترکلیه دستگاهها با توجه گستره وسیع و عمیق پدافندغیرعامل تاکید کرد و از آمادگی کامل صداوسیمای مرکز مازندران در پوشش مناسب برنامه های هفته مذکور خبر داد.عضو شورای پدافندغیرعامل خواستار برگزاری نشست های مشترک اداره کل ،معاونین و تهیه کنندگان مرکز با رویکرد آموزشی در راستای انتقال مفاهیم و تبیین راهکارهای مناسب جهت حضور موثر در فرهنگ سازی  عام شد و بر اهتمام کلیه فعالان حوزه رسانه در موضوع پدافندغیرعامل تاکیدکرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر