۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۷۳۱۸
دکتر بهمن کارگر طی پیامی انتصاب سردار جلالی به ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم اللّه الرحمن الرحیم


برادر ارجمنـد سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

با درود  و صلوات بر حضرت محمّد (ص) و آل محمّد (ص) و اهداء سلام
 با احترام، انتصاب شایسته جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به سمت رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، که حاکی از تعهد ، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی شک فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم انتصاب حضرتعالی «لازم است اقدام های مؤثر در حوزه پدافند غیر عامل با کار بسیجی صورت گیرد و از مصونیت کشور و آمادگی لازم دفاعی در برابر دشمن اطمینان حاصل شود» نشان از حساسیت این سازمان دارد و این امر حتماً از عهده شما با توکل بر خداوند متعال ، استمرار راه شهدای والا مقام و تحقق انتظار معظم له با حمایت های قوای سه گانه بویژه دولت محترم یسر خواهد شد.

مزید توفیقات و تأئیدات روز افزون آن برادر بزرگوار که از مجاهدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستید را برای خدمتگزاری بیشتر، اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت بقیۀ الله الاعظم (عج الله تعالی فرج الشریف) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) از درگاه ذات اقدس پروردگار متعال آرزومنـدم.


رئیس بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

پیام تبریک رئیس بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت انتصاب سردار جلالی به ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر