۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۷۲۸۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم قرارگاه پدافند پرتوی در رسیدگی به حوادث هسته‌ای، صنعتی و دیگر حوادث فرماندهی این قرارگاه در استان بوشهر مستقر می‌شود.
کاظم مرادی در نشست پدافند غیرعامل استان بوشهر با بیان اینکه هفته پدافند غیرعامل از 4 آبان آغاز می‌شود اظهار داشت: در راستای ارتقا فرهنگ عمومی در حوزه پدافند غیرعامل دراین هفته برنامه‌هایی در بخش‌های مختلف اجرایی می‎شود.

وی، با بیان اینکه فرماندهی قرارگاه‌های پرتوی بر عهده استانداران است تصریح کرد: برای حفظ و نگه‌داری نیروگاه اتمی و واکنش سریع در برابر هر گونه تهدید قرارگاه پرتوی در استان بوشهر تشکیل شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر با بیان اینکه ایجاد قرارگاه پدافند پرتوی دراستان بوشهر امری ضروری است بیان کرد: قرارگاه پدافند پرتوی این قابلیت را دارد که هر نوع حادثه نشت هسته‌ای، صنعتی و هر نوع حادثه‌ای که در حمل و نقل مواد شیمیایی و نفتی اتفاق بیافتد را کنترل و با آن مقابله کند.

وی تاکید کرد: با توجه به نقش مهم قرارگاه پدافند پرتوی در رسیدگی به حوادث هسته‌ای، صنعتی و دیگر حوادث فرماندهی این قرارگاه در استان بوشهر مستقر می‌شود.

مرادی، باتاکید بر فرهنگ سازی پدافند غیرعامل برای مقابله با بحران‌های مختلف گفت: برای کاهش خسارات و تلفات در بحران‌های مختلف باید همه مردم آمادگی لازم در این عرصه داشته باشند.

وی جنگ، زلزله، سیل، طوفان و حوادث غیرمترقبه را بحران دانست و گفت: باید در مقابل این بحران‌ها آموزش‌های لازم به جامعه هدف ارائه شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر با اشاره به نقش مهم و استراتژیک استان بوشهر در کشور تاکید کرد: باید زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در استان بوشهر با توجه به وجود تاسیسات مهم در حوزه‌های گوناگون و امکان بروز بحران‌ها افزایش یابد.

مرادی، با بیان اینکه پدافند غیرعامل آسیب پذیری را در جامعه کاهش می‌دهد گفت: پدافند غیرعامل آستانه تحمل مردم را تقویت و مدیریت بحران را آسان می‌کند.

وی تاکید کرد: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیر نظامی است که در زمان بحران به کشور کمک می کند تا استوار بماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر