۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۷۱۷۷
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همانند 35 سال پیش که به تجاوز رژیم بعثی صدام و 30 کشور حامی او علیه نظام مقدس اسلامی پاسخ دندان شکن دادند، امروز نیز با آمادگی کامل و مقتدرانه به هر تهدیدی پاسخ خواهند داد.
 امیر سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی در حاشیه برگزاری آیین گرامیداشت فرارسیدن سی وپنجمین سالگرد دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، گفت: استکبار جهانی برای آلوده کردن منطقه به دو شکل تلاش می کند که نخستین شکل آن ایجاد تروریسم و دومین شکل آن نیز تحریک کشورهای منطقه در راستای اهداف خودش است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی با استفاده از تروریست ها و تحریک برخی کشورها دنبال ایجاد ناامنی در منطقه است و تمامی این تلاش ها از سوی آنها و دشمنان نظامی اسلامی به منظور مقابله با قدرتی به نام انقلاب اسلامی ایران است. زیرا همگان دیدند که 6 قدرت اول جهان با ایران دور یک میز نشستند و این امر نشان دهنده قدرت ایران اسلامی است.

وی گفت: استکبار جهانی، خورشید اسلام یعنی انقلاب اسلامی را هدف گرفته است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران توضیح داد، امروز با یاری خدا و تلاش تمامی رزمندگان اسلام کشورهای محور مقاومت از حمایت های کامل جمهوری اسلامی ایران برخوردارند.

امیر صالحی اضافه کرد، در زمان حاضر ما هیچ تهدیدی از جانب همسایگان خود علیه کشورمان احساس نمی کنیم.

وی با اشاره به سخن اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم اشغالگر و کودک کش قدس گفت: این رژیم همیشه پارس می کند، انشاء الله تا 25 سال دیگر این رژیم غاصب و کودک کش را نابود می کنیم و اگر این رژیم علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی را انجام دهد هر چه زودتر و در فاصله ای کمتر از 25 سال او را نابود خواهیم کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تهدیدات اخیر استکبار جهانی نیز گفت: گزینه های روی میز آمریکا مانند دست های خالی آنان است که به تهدیدهای توخالی و پوشالی مشغول هستند.

آیین بزرگداشت سی وپنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما می توانیم با همدلی و هم زبان» همزمان با هفته دفاع مقدس از امروز (سه شنبه) 31 شهریور ماه به مدت یک هفته در سراسر کشور برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر