۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۷۰۹۳
سومین جلسه ادواری دبیران کارگروه های تخصصی پدافندغیرعامل استان مازندران درمحل دفترکار مدیرکل پدافندغیرعامل برگزارشد.

نبوی مدیرکل پدافندغیرعامل استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،این هفته را یادآور دلاور مردی های مردان و زنان این دیار دانست وبر پاس داشت آن حماسه ها تاکید کرد. وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیته دائمی ، رویکرد اهداف و فعالیت های پدافندغیرعامل را پایدارسازی و یک اصل بی بدیل دانست و به تبیین ساختار کمیته پدافندغیرعامل در سطح دستگاههای اجرایی کشور پرداخت.

نبوی از بازنگری دستور العمل پدافندغیرعامل در سطح استانها در آینده نزدیک خبرداد و گفت : براساس این دستورالعمل اهمیت و ضرورت در راستای ایمن سازی و ارائه خدمات پایدار توسط دستگاهها نظام مند خواهد شد.

دبیر شورای پدافند غیرعامل رویکرد پدافندغیرعامل را پایش تهدیدات تخصصی دانست و یاد آور شدبراین اساس اقدامات ایمن ساز زیرساختی مبتنی بر تهدیدات نوین باید در سطح دستگاهها  عملیاتی گردد.

وی با اشاره به دستورالعمل  تعیین مشاورین پدافندغیرعامل، ضرورت توجه به الزامات و ضوابط فنی را یاد آور و خواستار توجه کارگروهاي زیرساختی وشهرداریها  نسبت به انجام اقدامات در اجرایی شدن الزامات مبحث 21 مقررات ملی ساختمان شد.

نبوی از اقدامات انجام شده کارگروهها در حادثه طوفان شهریورماه در سطح استان تشکر و قدردانی کرد و کنترل پیامدهای آنرا منوط به آمادگی دستگاهها دانست.

دبیر شورای پدافندغیرعامل  اجرای برنامه های هفته پدفند غیرعامل را یک اصل برای کارگروه ها دانست و خواستار اهتمام موضوع  از سوی دبیران محترم شد.

 وی درپایان اقدامات انجام شده در قرارگاه زیستی استان توسط دستگاه های جهاد کشاورزی ،‌دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل دامپزشکی استان را شایسته تقدیر دانست و از مسئولان این دستگاهها تشکر وقدر دانی کرد و همچنين از برگزاري مانور زيستي در مورخه 5/7/94 در شهرستان مياندرود خبر داد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر