۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۷۰۶۹
معاون استاندار تهران:
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه خانواده مهمترین نهاد اجتماعی در معرض خطر جدی است گفت: بیش از 170 شبکه ماهواره ای فارسی زبان و صدها سایت غیراخلاقی سلامت و قداست خانواده ها را نشانه رفته است.
سید شهاب الدین چاوشی روز چهارشنبه در کارگروه فرهنگی اجتماعی استان تهران افزود: همه نهادهای فرهنگی نظام برای مقابله جدی با آسیب های اجتماعی ناشی از بحران فروپاشی در خانواده ها به پا خیزند.

وی بیان کرد: آمار سرسام آور طلاق زیبنده یک جامعه منطق با فرهنگ اسلامی نیست و جامعه ما در الگوی زندگی از تعالیم ائمه هدی (ع) دور شده است.

چاوشی با بیان اینکه خانواده نمونه الگوی جامعه اسلامی که از پیوند آسمانی دو انسان شایسته تاریخ اسلام امیرمومنان و زهرای مرضیه (س) شکل گرفته بود افزود: باید الگوی خانوادگی تمام مسلمانان قرار گیرد و نوع تربیت؛ رفتار و منش حضرت علی (ع) و زهرای مرضیه (س) باید سبک زندگی خانواده ایرانی را پوشش دهد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های مبتذل ماهواره ای نظام خانواده را هدف قرار داده است و آنها خودشان مدعی تغییرات فرهنگی در جوامع اسلامی هستند و به نتیجه رسیده اند که هزینه جنگ نرم برایشان کمتر است.

معاون سیاسی استاندار تهران ادامه داد: تعلیمات رسمی و تریبونهای مختلف جامعه برای آگاه سازی مردم از این خطرعظیم باید دست بکار شوند.

وی تاکید کرد: اساسی ترین آسیب های اجتماعی ناشی از فروپاشی خانواده هاست که امروز با آن مواجه هستیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر