۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۶۹
امیر پوردستان:
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: رزمایش ذوالفقار 91 نمایش اقتدار نیروهای مسلح در پیشگاه ملت ایران و جهانیان است.

به گزارش پایداری ملی، امیرسرتیپ ˈاحمدرضا پوردستانˈ  افزود: ملت سرافراز ایران امروز توانمندی فرزندانش را به عینه در این گونه رزمایش ها می ببینند.

وی گفت: این رزمایش پیامی از سوی نیروهای مقتدر مسلح کشورمان به دشمنانی است که خیال خام تعدی و تجاوز را در سر دارند و باید بدانند چنین نیروهای ولایتمدار، مقتدر و پا در رکاب می توانند از اقتدار و تمامیت ارضی ملت ایران دفاع کنند.

وی افزود: این رزمایش به منظور بالا بردن قابلیت های کار به صورت تلفیقی و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در یگان های عمل کننده برای انجام ماموریت ها برگزار شد و سربازان را در شرایط واقعی رزم برای بالابردن آمادگی قرار داد.

وی گفت: همچنین در این رزمایش، تاکتیک های جدید متناسب با تهدید های ناهمتراز را طراحی و به اجرا گذاشتیم تا نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم و بحمدالله در سومین روز و مراحل پایانی رزمایش تا به حال نتایج بدست آمده و ارزیابی های انجام شده نشان از موفقیت آمیز بودن آن دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: احساس می کنیم تاکتیک هایی که توسط کارشناسان نظامی و همچنین فرماندهان طراحی شده در صحنه عمل خوب جواب داده و یگان ها نیز به آن پاسخ مناسب داده اند و این به عنوان یک مدرک نظامی ثبت شد تا در مدارس نظامی ما تدریس شود.

امیر سرتیپ پوردستان افزود: نیروها در صحنه واقعی رزم قرار گرفتند و قابلیت های آنان بالا رفت و اعتماد به نفس لازم را برای اجرای ماموریت های بعدی پیدا کرده اند.

وی اضافه کرد: این رزمایش با عنایت خداوند رزمایش موفقی بود و زمینه را برای اجرای رزمایش های تخصصی دیگر در ماه های آینده و سال های بعد فراهم کرد.

مرحله پایانی رزمایش ذوالفقار 91 صبح روز چهارشنبه در منطقه عمومی گیلانغرب با اعلام امیرسرتیپ ˈ احمد رضا پوردستان ˈ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر