۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۶۴۶۵
سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر سه شنبه این کمیسیون، اعلام کرد: جمع بندی نهایی کمیسیون تا هفته اول مهرماه ارایه می شود.
نقوی حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین جلسه کمیسیون ویژه برجام گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد اگر برجام در چارچوب لایحه از سوی دولت تقدیم مجلس شود و یا طرحی از سوی نمایندگان ارایه شود و به کمیسیون ارجاع شود، کمیسیون ویژه برجام بررسی آن ها را نیز همزمان در دستور کار خود قرار دهد. 

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه پس از بحث و گفت وگو در مورد زمان تشکیل جلسات کمیسیون، در نهایت مقرر شد: این کمیسیون در هفته سه روز، از ساعت 8 صبح الی 13 تشکیل جلسه دهد و بعدازظهرها به جلسات کمیته ها اختصاص خواهد یافت. 

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام با بیان اینکه روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسات کمیسیون برجام تشکیل می شود، افزود: هفته آینده به طور استثناء فقط روزهای دوشنبه و سه شنبه،جلسه تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به حضور نمایندگانی از سایر کمیسیونها در این جلسه بیان کرد: تصمیم گرفته شد برجام در کمیسیون به صورت موضوعی بررسی شود و بر اساس موضوعات، کمیته های تخصصی، از اعضای کمیسیون و یا سایر نمایندگان داوطلب از سایر کمیسیون ها و یا متخصصانی خارج از نمایندگان، با پیشنهاد اعضای کمیته و تصویب هیات رییسه کمیسیون، تشکیل شود. 

نقوی حسینی با اشاره به چارچوب کار کمیسیون افزود: در این جلسه الزاماتی همچون مصالح نظام، منافع ملی کشور و تدابیر مقام معظم رهبری نیز برای کار کمیسیون پیش بینی شد .

وی مسوولیت پذیری، دقت و وقت گذاری در سایه عنایت الهی و توجهات معصومین (ع) را مبنای موفقیت کمیسیون متبوعش دانست و خاطر نشان کرد: مستندسازی تمام مراحل بررسی، تقویت کار کارشناسی، دقت در زمان بندی، ملاقات ها و دعوت های سطح بندی شده، از دیگر الزامات کار این کمیسیون می باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر