۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۶۱۸۰
مدير كل پدافند غير عامل كرمانشاه
اولین جلسه قرارگاه پدافند سایبری استان کرمانشاه صبح امروز در محل سالن جلسات استانداری کرمانشاه تشکیل شد.

اولین جلسه قرارگاه پدافند سایبری استان کرمانشاه صبح امروز در محل سالن جلسات استانداری کرمانشاه تشکیل شد.

مدير كل پدافند غير عامل استان كرمانشاه با اشاره به اهميت فوق العاده پدافند غير عامل در فضاي تبادل اطلاعلات و امنيت سايبري افزود : قرارگاه سايبري با هدف افزايش امنيت و حفاظت از زير ساخت ها و سيستم هاي فناوري اطلاعات در استان به رياست استاندار و با دبيري مدير كل دفتر IT استانداري برگزار گردید.

"رضا محمودیان" افزود: اولويت اداره كل  استان كرمانشاه، تدوين يكپارچه چارچوب همكاري مناسب ميان متوليان امنيت فضاي سايبري در استان است که تقويت و گسترش تعاملات بين بخش دولتي و خصوصي در حوزه امنيت تبادل اطلاعات در پيشرو توسعه استان امری ضروري است.

در ادامه "هدایت حاتمي" معاون استاندار كرمانشاه نیز در اين جلسه گفت : بهره برداري از فضاي مجازي و سايبري و لزوم آموزش و نحوي استفاده بهينه و امن آن بسيار حائز اهميت و مورد تاكيد است كه بايستي عليرغم وجود برخي مشكلات گذشته با جديت و سرعت نسبت به كار تيمي و نيرو سازي دستگاهها و حتي هدايت بخش خصوصي در راستاي تقويت بنيان هاي امنيت سايبري استان بدان اهتمام شود.

حاتمي همچنين در جريان بررسي برنامه ريزي راهبردي پيشنهادي با تاكيد بر تقويت و تداوم امر آموزش تخصصي در حوزه امنيت فضاي مجازي ضمن مثبت تلقي نمودن اين برنامه حمايت همه جانبه استان از اين پروژه مهم را اعلام و بر سرعت مالي در اجراي دوره هاي آموزشي نيروهاي كارشناسي و مديريت در حوزه IT  و تبادل اطلاعات را خاطر نشان ساخت.

وي در ادامه بر هماهنگي بيشتر اعضاي قرارگاه سايبري با مجموعه پدافند سايبري سازمان پدافند غير عامل و مركز افتا نهاد رياست جمهوري در پيشرو هر چه بهتر برنامه هاي قرارگاه استان تاكيد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر