۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۶۰۵۹
گردهمایی فرماندهان و و روسای شورای پایگاه های دستگاه های اجرایی استان لرستان با محوریت ترویج تفکرفرهنگ بسیج در پدافند غیرعامل برگزار گردید.
گردهمایی فرماندهان و و روسای بسیج ادارات استان با فراخوان معاونت عملیات فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و اداره کل پدافند غیرعامل استانداری لرستان  برگزار گردید.

در ابتدا با قرائت قرآن کریم و پخش کلیپ فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص فرهنگ بسیج شروع شد و در ادامه  سرهنگ زینیوند مسئول بسیج ادارات استان ضمن عرض خیر مقدم به تبیین اهداف برگزاری گردهمایی برای دستیابی به اهداف پدافند غیرعامل فرهنگی با اتکا به توان بسیج اشاره نمود.

 و سپس سپهوند مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان نقش بسیج در حذف تهدیدهای نظام جمهوری اسلامی را مهم ارزیابی و ورود این نیروی تاثیرگذار به عرصه دفاع فرهنگی را موجب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی): ایمن سازی و مصون سازی نظام جمهوری اسلامی می گردد.

 امرایی مسئول دبیرخانه شورای پدافند غیرعامل استان و مدرس پدافند غیرعامل نیز در باب تئوریک لزوم دفاع غیرعامل در کشور و تشریح صحنه نبردهای کنونی و شیوه تهاجم نوین با اقدام نرم و روش های اقتاع هدف های مورد تهاجم و در نهایت روش ارزیابی موفقیت حریف در دستیابی به خواسته را بصورت کارگاهی برای حاضرین ارائه نمود.

 این گردهمایی با حضور بالغ بر 200 نفر از بسیجیان استان لرستان در سالن همایش شماره یک استانداری لرستان و همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و مسئول بسیج ادارات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار گردید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر