۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۶۰۴۴
برنامه انتخاباتی تد کروز
نامزد انتخابات ریاست جمهور آمریکا وعده داده که در صورت پیروزی در انتخابات این کشور در سال آینده توافق با ایران را پاره می‌کند.
تد کروز نامزد جمهور خواه کنگره وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا توافق فاجعه بار با ایران را لغو می کند.

وی در سخنانی در جمع هوادارنش در ایالت آتلانتا مهمریتن برنامه انتخاباتی خود پس از رسیدن به کاخ سفید را پاره کردن توافق فاجعه بار با ایران دانسته است.

وی هفته قبل هم ضمن حمایت از مواضع صهیونیست‌ها در قبال برنامه هسته‌ای ایران، گفته بود، «من با نخست‌وزیر نتانیاهو موافقم که گفت که تهدید ایران هسته‌ای یک تهدید برای موجودیت کشور اسرائیل است......احتمال وقوع این مسئله بسیار بالا است که آنها از سلاح‌های هسته‌ای در آسمان‌های تل‌آویو یا نیویورک یا لس‌آنجلس استفاده کنند. اما تهدیدی که برای ایالات متحده آمریکا به همراه دارند از نظر کیفی حتی بیشتر است.»

کروز دومین برنامه خود پس از ریاست جمهور در آمریکا را انتقال سفارت این کشور در فلسطین اشغالی از تل آویو به بیت المقدس عنوان کرده است.

در حالی که لابی‌های صهیونیستی «ایپک» تبلیغات چند میلیون دلاری خود علیه توافق هسته‌ای با ایران را گسترش داده‌اند، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده برای جلب نظر این لابی‌ها و دریافت پول با اظهارات جنجالی تلاش دارند تا منافع خود را تامین کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر