۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۵۹۹۰
سردار دکترغلامرضا جلالی، رئيس سازمان پدافندغیرعامل کشور، به مناسبت روزخبرنگار طی پیامی، این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

سردار دکترغلامرضا جلالی، رئيس سازمان پدافندغیرعامل کشور،به مناسبت ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، طی پیامی به خبرنگاران تبریک گفت،متن پیام بدین شرح می باشد:

خبرنگاران لحظات نابودشدنى و زوال‏يافتنى را تثبيت و ابدى مى‏كنند.

مقام معظم رهبری

روز خبرنگار روز نکوداشت قلم ، کرامت رسانه و روز عهد دوباره برای انتشار دانایی و تکثیر همدردی در راستای فطرت انسان و ارزش های والای الهی است، آن‌گونه که امروز شاهدیم خبرنگاران حقیقت جو مظلومیت مردم یمن،عراق،سوریه و فلسطین را مخابره و ماهیت پلید گروه های تکفیری و دژخیمان صهیونیست را افشا می کنند.

همه مي دانيم كه اين روزها فرياد حقوق بشردنياي مدرن، گوش فلك را كر كرده و متاسفانه شاهد هستيم كه ساكنان دهكده جهاني، كه علي الظاهر به يكديگر نزديك شده اند و مي بايست از مصائب يكديگر باخبر شوند در دام آپارتايد مدرن خبري به سر مي برند وآنچه مايه تأسف و تأمل در عرصه خبري است و خاطر هر انسان آزاده و بيداردلي را آزرده مي كند، شكل دهي حقايق بشري با مراد اربابان رسانه اي است، ارباباني كه دل در گرو نگاه استثماري و استعماري خويش دارند.

در يك سوي برخي خبرها از دريچه نگاه امپرياليستي، آنچنان با آب و تاب بزرگنمايي مي شود كه گويي سرنوشت بشريت به انعكاس لحظه به لحظه آن پيوند خورده و چنانكه منافع آنان ايجاب كند به تيتر اول جهان بدل مي شود و در سوي ديگر درد و محنت انسان ها شايد روزها و ماه ها بدون پوشش خبري مي ماند و فقط اندك رسانه هاي مستقل گاهي مي توانند پارادايم حاكم و ظالمانه پوشش خبري جهان را برهم زنند و اين است داستان غم انگيز امروزي دنياي خبر.

در دنیای فراصنعتی امروز، با وجود تکنولوژی‌های ارتباطی پیشرفته و متعدد، صاحبان قلم و خبرنگاران متعهد بر این نکته واقفند که در سال های اخیر رسانه به اندازه یک قرن دچار تحول شده است ، گستره فضای مجازی، مهندسی افکار عمومی را در کشورهای در حال توسعه در اختیار گرفته و با فضاسازی رسانه ای القای مطالب جهت دار خود از جمله حمایت از تروریسم با پوشش دمکراسی و ایران هراسی در قالب دلسوزی برای سایر ملت ها به تحریف واقعیت های پیدا و پنهان جهان مشغولند.

لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگي ناپذير خبرنگاران، به ويژه خبرنگارانی كه در انعكاس اخبارپایداری و دست آوردهاي سازمان پدافندغیرعامل، سعي فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زير اين خيمه صفا و صداقت براي ادامه همكاري هاي رسانه اي به گرمي می فشارم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال با رهنمودهای مقام عظمای ولایت در سال دولت و ملت،همدلی و همزبانی در انجام رسالت آگاهی بخشی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه موفق و موید باشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر