۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۵۹۱۵
استان کهگیلویه و بویراحمد
محمود مومن نسب: نسل جوان معتقد، تحصیلکرده و با بصیرت را پتانسیل قوی در سایه، جایگزین و پدافند غیرعامل منابع انسانی و اداری موجود دانست.
مهدی صالحی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از جوانان برتر فرهنگی و دانش آموزی در یاسوج، گفت: علم و شاخص های پیشرفت پایدار کشور به میزان توفیق و نقش فعال نخبگان و اندیشمندان جامعه بستگی دارد.

فتاح محمدی افزود: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های جایگزین و فعال ارزشمند در بخش نیروی انسانی است که مستلزم برنامه ریزی برای شکوفایی و بروز این ظرفیت ها است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان در این همایش، گفت: در یک سال گذشته فرهنگیان و دانش آموزان در2 بخش فردی و گروهی بیش از 130رتبه کشوری و ملی کسب کردند.

هادی زارع پور عشق و علاقه به کار و فعالیت، پشتکار و سخت کوشی، ارائه ایده های نو و برتر، ترغیب و تشویق در زندگی را از صفات و ویژگی های جوانان برتر فرهنگی و افراد موفق بیان کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل نیز در حاشیه این همایش به خبرنگار و رابط پایگاه پایداری ملی در استان، گفت: جوانان سرمایه و گوهر گران بهای جامعه هستند.

محمود مومن نسب: نسل جوان معتقد، تحصیلکرده و با بصیرت را پتانسیل قوی در سایه، جایگزین و پدافند غیرعامل منابع انسانی و اداری موجود دانست.

غلامرضا نادری مشاور امور جوانان و دبیر همایش گفت: این همایش با هدف ترغیب و تشویق جوانان جهت حضور فعال در عرصه های مختلف تشکیل گردیده است.

وی افزود: بر اساس مولفه ها و شاخص های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی از تعداد 40 نفر جوانان برتر در این همایش تجلیل شد.

نکته: این همایش در حضور بیش از 200 نفراز چهره های برتر جوان و نوجوان فرهنگی و دانش آموزی استان به همت مشاور جوانان و مدیریت روابط عمومی ادارکل آموزش و پرورش درسالن شهید مطهری این اداره کل برگزار شد که بواسطه مباحث و اظهارنظر دوطرفه (مسئولین و جوانان) همایش قریب به 4 ساعت به طول انجامید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر