۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۵۷۸۷
استان کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری شرکت پخش فرآوره های نفتی استان و بر پایه برنامه های آموزشی سالانه، کارگاه آموزشي تخصصی يك روزه پدافندغیرعامل ويژه مديران ستادي، شهرستاني و كاركنان آن منطقه در مرکز استان شهر یاسوج برگزار می شود.
مهدی صالحی

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری شرکت پخش فرآوره های نفتی استان و بر پایه برنامه های آموزشی سالانه، کارگاه آموزشي تخصصی يك روزه پدافندغیرعامل ويژه مديران ستادي، شهرستانيو كاركنان آن منطقه در مرکز استان شهر یاسوج برگزار می شود.

وی افزود: در این کارگاه یک روز آقایان دكتراحساني و مهندسملك زاده به ارایه مطلب برای گروههای هدف در خصوص اصول و مباني پدافند غيرعامل و تهديدات مترتب بر حوزه پخش، ایمنی و بهداشت کار و نیز امنيت شبكه در فضاي سايبري خواهند پرداخت.

محمود مومن نسب اظهارداشت: این کارگاه با هدف ارتقا سطح آگاهی مدیران و پرسنل شرکت پخش فرآورده های نفتی، منطقه استان و همچنین توانمندی و ارایه آموزش های مهارتی جهت آمادگی گروههای هدف در مواجهه با تهدیدات و حوادث احتمالی تشکیل می گردد.

وی تقویت مولفه‌های آموزشی را رسالت اصلی پدافند غیرعامل برشمرد و افزود: همین آموزش های مداوم است که اهداف و سیاست های پدافند غیرعامل را عملیاتی می کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری،گفت: امید واریم به کمک مدیریت شرکت پخش فرآوره های نفتی استان و همكاران ذیربط آن شرکت و بار علمی بالای مدرسین، زمینه های برگزاري دوره كيفي و نتيجه محوری را شاهد باشیم

دبیر شورای پدافند غیرعامل اظهارداشت در چهار ماهه اول سالجاری مجموعا 14 جلسه تخصصی در قالب (شورای پدافند غیرعامل ، قرارگاههای سایبری و زیستی و همچنین کارگروهها) مشتمل بر 122 مصوبه داشته ایم که قریب به 100 مصوبه اجرایی و مابقی مصوبات در صورت رفع محدودیت های فرآرو اجرایی می شوند.

مومن نسب در پایان گفت: در چهار ماهه نخست سالجاری با همکاری سپاه فتح استان و نواحی بسیج شهرستان ها، اداره کل تامین اجتماعی، دانشگاه یاسوج، اداره کل حراست استانداری و پلیس فتا 25 رزمایش 4 همایش و یک کارگاه آموزشی در قالب 7 هزار 946 نفر گروه هدف و تعداد 27 هزار 514 نفر ساعت برنامه آموزشی و آمادگی برگزار شده است
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر