۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۵۵
معاون بحران سازمان پدافندغیرعامل گفت: هفت دوره کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل از جمله رشته‌های سایبری، مدیریت بحران، عمران و شهرسازی در دانشگاه‌های نظامی ایران تعریف شده است.
به گزارش پايداري ملي، سردار علی مهدی‌پور شامگاه چهارشنبه در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان اظهار داشت: در هفته پدافندغیرعامل برنامه‌های مطلوبی در مناطق مختلف طراحی و اجرا شد.

وی از ارائه آموزش با موضوع پدافندغیرعامل خبر داد و افزود: مانورهای پدافندغیرعامل در مدارس اجرا شد.

مهدی‌پور با اشاره به دیدار جمعی از مسئولان متولی امر پدافندغیرعامل با مقام معظم رهبری در این هفته بیان داشت: رهبری در این دیدار پدافندغیرعامل را یک ماموریت پایدار خواندند.

وی پدافندغیرعامل را امری ملی دانست و ابراز داشت: افراد در حوزه‌های مختلف باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند و مردم، مسئولان و دستگاه‌های مختلف در این بحث نقش دارند.

مهدی‌پور تصریح کرد: طی سال جاری حرکت‌های جدیدی در زمینه پدافندغیرعامل در ایران آغاز شده و استان‌ها نیز وارد این موضوع شده‌اند.

وی با بیان اینکه بعضی مدیریت بحران و پدافندغیرعامل را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند، اذعان داشت: تهدید و آسیب در پدافندغیرعامل با بحث حوادث اقلیمی متفاوت و پدافندغیرعامل برای دوران قبل از بحران است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هفت دوره کارشناسی ارشد پدافندغیرعامل از جمله کارشناسی ارشد در رشته‌های سایبری، مدیریت بحران، عمران و شهرسازی در دانشگاه‌های نظامی ایران تعریف شده است.

مهدی‌پور ابراز داشت: راه‌اندازی دوره دکترا پدافندغیرعامل در سطح پژوهش‌محور ابتدا در دانشگاه‌های نظامی و سپس در دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دنبال می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
roya
POLAND
۱۸:۱۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱
10
1
سلام چه جوری باید ثبت نام کنیم توی رشته در مقطع ارش از طریق چه سایتی
پاسخ
lمحمدحكيم رسولي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۱
5
4
لطفارشته دانشگاهي پدافندغيرعامل كارشناسي ارشدش راعمومي كنيد
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
1
2
با سلام لطفا در موردنحوه و تاریخ ثبت نام در این دوره ها اطلاع رسانی کنید
پاسخ
مدرس پدافندغیرعامل آموزش وپرورش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
4
1
با سلام
در دفترچه ارشد فقط پاسداران رسمی مجاز به ثبت نام برای رشته پدافندغیرعامل هستند، لطفاً برای تمامی کارمندان دولت این امکان فراهم شود.
پاسخ