۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۴۸۳۵
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا:
سردار عبدالهی با تشریح پروژه آزادراه آبیک به چرمشهر ورامین گفت: این پروژه حدود ۱۶۰ کیلومتر است که از اهمیت ویژه و بسیار بالایی برخوردار است که یکی از جنبه های مهم آن موضوعات امنیتی خواهد بود چرا که این آزادراه برای دسترسی و پدافند غیرعامل بسیار اهمیت دارد.

سردار عباد الله عبدالهی در مراسم کلنگ زنی پروژه ملی آزادراه آبیک به چرمشهر در ورامین با اشاره به دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اظهار داشت: امروز به رغم همه تنگناها و مشکلات، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گام های بزرگی برداشته است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا همچون دوران دفاع مقدس بر اساس روحیه سرشار از زمان جنگ در اکثر نقاط کشور متولی و مجری پروژه های مختلف است.

ساخت ۴هزار کیلومتر راه آهن در دستور کار قرارگاه خاتم الانبیا

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: اعتقاد داریم که با رهنمودهای حکیمانه و راهبردی مقام معظم رهبری و تدبیر مدیران کشوری می توانیم کشور را بسازیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه در کشور تحریم وجود دارد اضافه کرد: اگرچه تحریم های ظالمانه از سوی قدرت های مستکبر در کشور وجود دارد اما توقف و کوتاهی از سوی ما نخواهد بود.

سردار عبدالهی با تشریح فعالیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا عنوان کرد: این قرارگاه در حوزه راه آهن بیش از چهار هزار کیلومتر را در دست احداث دارد و در بخش ساخت آزادراه نیز فعالیت های مهمی انجام داده است.

پروژه حرم تا حرم یکی از ایمن ترین راه ها برای مسافران است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا متذکر شد: آزادراه حرم تا حرم یکی از پروژه های مهمی بود که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا آماده و توسط رییس جمهور افتتاح شد که این پروژه با کیفیت بسیار بالایی به نتیجه رسید و ایمن ترین راه را برای مسافران رقم زد.

وی با تشریح پروژه آزادراه آبیک به چرمشهر ورامین گفت: این پروژه حدود ۱۶۰ کیلومتر است که از اهمیت ویژه و بسیار بالایی برخوردار است که یکی از جنبه های مهم آن موضوعات امنیتی خواهد بود چرا که این آزادراه برای دسترسی و پدافند غیرعامل بسیار اهمیت دارد.

امروز کشور در جنگ اقتصادی است

سردار عبدالهی متذکر شد: قطعه اول این پروژه از چرمشهر تا اتوبان قم است که پیشرفت بسیار بالایی داشته که امیدواریم با حمایت دولت بتوانیم در اسرع وقت این قطعه را تحویل دهیم.

این مسئول یادآور شد: اگر در اجرای کارها، بروکراسی اداری و کاغذ بازی ها گرفته شود قطعا شاهد پیشرفت سریع تر پروژه ها خواهیم بود.

فعالیت ۱۴۰ هزار کارمند در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

وی متذکر شد: گاهی امضای یک نامه ماه ها طول می شد در حالی که کشور اکنون در جنگ اقتصادی قرار داشته و باید همه به یکدیگر کمک کنیم . امروز قرار گاه خاتم آمادگی دارد که هر جا دولت احساس نیاز کرد، وارد عمل شود.

سردار عبدالهی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۴۰ هزار نفر در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا یادآور شد: در شرایط تحریم و تگناهای اقتصادی بیش از ۱۴۰ هزار کارمند در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا فعالیت می کنند و این قرارگاه آمادگی دارد تا باری را که بر زمین مانده بردارد.

این مسئول افزود: امروز اشتغال جوانان با انجام این فعالیت ها ایجاد می شودو اگر کار ایجاد شو، امنیت نیز متعاقب آن بوجود می آید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر