۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۴۴۴
در این گزارش شما را با نفوذ هرچه بیشتر یهود در اینترنت آشنا خواهیم کرد و همچنین شما را از سطوح همکاری بین مسئولان و بنیان‌گذاران سایت‌های وابسته به رژیم آپارتاید و نژاد‌پرست اسرائیل، آگاه خواهیم ساخت.
به گزارش پايداري ملي، در این قسمت می‌خواهیم به واکاوی فعالیت‌های دیگر‌مدیران گوگل و نیز نحوه ارتباط آن‌ها با رژیم غاصب صهیونیستی بپردازیم، امّا پیش از آن دوباره این سوال را در ذهن شما برجسته می‌کنیم که "چرا باید این مدیران و صاحب‌منصبان یهودی–ماسونی به خاطر پیشرفت بشر به سرمایه‌گذاری‌های کلان بپردازند و امکانات رفاهی و اسباب راحتی کار انسان را در تمامی زمینه‌ها فراهم سازند؟"

لری بریلیانت

"لارنس (لری) بریلیانت" یک پزشک و اپیدمولوژیست آمریکایی است که بیشتر به خاطر کارهای بشر دوستانه‌اش در اکثر مجامع بین‌المللی مورد احترام و تقدیر قرار می‌گیرد؛ این کارهای (ظاهراً) بشر دوستانه او پیش‌زمینه تمامی مناصب مدیریتی‌ای بوده است که او در اکثر شرکت‌ها به عهده داشته است.

دستان صهیونیست در پس دنیای وب

"Tikkun olam"در فرهنگ یهودی و کابالایی به معنی "درمان جهان" است، درمانی با تعاریف خود در فرقه کابالیسم ؛ شعاری که او در طی مسیر زندگی خود همواره به دنبال آن بوده است؛ اما چه نوع درمانی برای جهان؟

پیش از رسیدن به جواب این سوال؛ توجه شما را به گوشه‌ای از سخنان او در یکی از سخنرانی‌هایش که در بین یهودیان صهیونیست و ماسونی در اسرائیل برگزار شده است؛ جلب می‌کنیم: "ما ملتی با 5000 سال آرمان‌های اخلاقی هستیم(؟). مطلب شگفت‌انگیزی که در مورد ما ملت یهود وجود دارد این است که همواره صحبتمان را با فلسفه یهود شروع می‌کنیم. و اما در جواب سوالی که گفته بودید، من‌کیستم؟ من، نتیجه آرمان‌خواهی اسرائیلم . هر روز شنبه که ما دور هم جمع می‌شویم از خود می‌پرسیم آیا می‌شود اسرائیل پیام‌آور صلح برای جهانیان باشد؟"

اکنون ما صلحی که آن‌ها به دنبال آن می‌باشند را می‌توانیم در کشور فلسطین به وضوح مشاهده کنیم؛ و فلسفه یهود را در نوع گفتمان این کشور با مردمانی که سرزمین‌شان را اشغال کرده‌اند ببینیم. در ادامه نیز نوع آرمان‌خواهی این فعالان در زمینه کارهای بشردوستانه را نیز به وضوح شرح خواهیم داد:

لری در زمان حضور خود در بیش از 15 کشور مختلف که البته اکثر آن‌ها در آفریقا می‌باشند، به راه‌اندازی پروژه‌های درمانی می‌پردازد و با را‌ه‌اندازی بیمارستان در این کشور‌ها بیش از 3 میلیون انسان را در این بیمارستان‌ها مورد درمان قرار می‌دهد. او در طی این سال‌ها در پروژه‌های "سازمان جهانی بهداشت" نیز شرکت دارد، امری که باعث می‌شود او در سال 2005 به عنوان "قهرمان بین‌المللی بهداشت عمومی" دانشگاه کالیفرنیا انتخاب شود و جایزه TED را نیز از آن خود کند.

همه این تجارب (ظاهرا) بشردوستانه باعث جذب او در فوریه سال 2005 به عنوان مدیر اجرایی بخش فعالیت‌های بشر دوستانه گوگل می‌شود. پروژه‌هایی که در آن‌ها گوگل با برخورداری از معافیت‌های مالیاتی دولت آمریکا می‌تواند بر روی پروژه‌های با ریسک بالا سرمایه‌گذاری کند.

همه؛ او را یک آوانجلیست بشر دوست می‌دانند، البته اگر کسی به روش کار آوانجلیسم در عصر حاضر نگاهی گذرا بیاندازد دلیل این نام‌گذاری را خواهد فهمید. آوانجلیست‌ها روش تبلیغ خود را در سال‌های اخیر بر روی اینترنت و عرصه‌های تکنولوژیک پایه‌گذاری نموده‌اند.

اصلی که مبنای حضور لری در گوگل می‌شود، او در طی سال‌هایی که در گوگل حضور دارد با رفتن به کشورهای فقیر و عقب‌مانده؛ عرصه‌های سرمایه‌گذاری بیشتری را برای گوگل در این کشورها می‌یابد، البته ظاهرا تمامی این سرمایه‌گذاری‌ها بر روی کارهای بشر دوستانه‌ای همچون تغییرات شرایط جوی زمین و یا انرژی پاک است.

لری بریلیانت، "سرگی‌برین" و "لری‌پیج" در یک مصاحبه خبری در بین تعداد زیادی از روسای شرکت‌های بزرگ دنیا؛ هدف از رفتن به این سرزمین‌ها و سرمایه‌گذاری بر روی این پروژه‌ها را صریحا تغییرات اجتماعی می‌نامند آن‌ها می‌گویند که با در خدمت گرفتن نوابغی از سرتاسر دنیا می‌خواهند تکنولوژیست‌هایی تربیت کنند که بتوانند در بروز این تغییرات اجتماعی (البته مطابق میل‌آن‌ها) تاثیر‌گذار باشند و نیز بتوانند سیاست‌مدارانی در مناصب مهم آن کشورها باشند.

لری در توضیح کارهایی که این شاخه بشر دوستانه گوگل انجام خواهد داد، نمونه‌ای را بیان می‌کند: " الان اکثر گزارشات فجایع بهداشتی؛ به وسیله دولت‌ها به سازمان بهداشت جهانی می‌رسد ما می‌خواهیم با راه‌اندازی سامانه‌ای مردمی زودتر به شیوع این فجایع پی‌ببریم و با استفاده از "گوگل‌ارث" نحوه شیوع آن را بررسی کنیم و سپس با سرمایه‌گذاری مناسب و به‌جا؛ کوشش خود را در برطرف نمودن این فجایع به‌کار بندیم"

او در ادامه یکی از سرمایه‌گذاران و خیرین این پروژه‌ها را راکفلرها می‌نامد و از آن‌ها تشکر بسیار می‌نماید. (جالب این است که این خانواده از ریشه‌دارترین ماسون‌های تاریخ‌اند).

او در آوریل سال 2009 گوگل را ظاهرا ترک می‌کند و به خدمت "صندوق سرمایه‌گذاری تهدیدهای ضروری "Skoll در می‌آید؛ البته، سمت مشاور روسای گوگل را نیز حفظ می‌کند.

صندوق مذکور، توسط مدیر پیشین شرکت eBay "جف اِسکُل"، که یهودی‌الاصل می‌باشد پایه‌گذاری شده است . نکته قابل تامل این است که ایران در سایت رسمی این صندوق، به عنوان یک کشور تروریست که به دنبال سلاح اتمی است، جزء 5 شاخه تهدیدات اصلی جهان به شمار رفته است. دیگر مواردی همچون؛ وجود تضاد در بین مردم سوریه و دولت کنونی آن و نیز وجود درگیری بین فلسطینیان و رژیم غاصب صهیونیستی جزء تهدیدات غرب آسیا به شمار رفته است.

ارتباطات اسرائیل و گوگل

هاآرتص در ویژه‌نامه 1 آوریل خود اعلام کرد که : "سرگی برین موسس گوگل، مارک زاکربرگ موسس فیس‌بوک و سوزان دکر رئیس یاهو در شصتمین بزرگداشت ریاست جمهوری اسرائیل شرکت خواهند نمود. آن‌ها در مرکز کنوانسیون بین‌المللی اورشلیم از تاریخ 15 – 13 ماه می در کنار این مراسم، کنفرانسی نیز در مورد تکنولوژی برگزار خواهند نمود."

دستان صهیونیست در پس دنیای وب

"این کنوانسیون به ابتکار "شیمون پرز" برگزار شده است و در آن علاوه بر روسای سیاسی – اقتصادی اسرائیل؛ افرادی همچون "تونی بلر" نخست وزیر پیشین انگلستان، "برنارد کوشنر" وزیر امورخارجه فرانسه، "هنری کیسینجر" وزیر امور خارجه سابق آمریکا، "واکلف هاول" نخست وزیر سابق جمهوری چک و رئیس جمهور گرجستان "میخائیل ساکاشویلی" شرکت خواهند نمود."

هاآرتص در شماره 15 می 2008 خود چنین می‌نویسد: "سرگی برین نوآوری‌های اسرائیل را در تکنولوژی و محیط زیست مورد تحسین قرار داد. وی همچنین اعلام کرد که این ابتکارات پیامدهای ژئوپلتیک و محیط زیستی بسیاری برای اسرائیل خواهد داشت."

در این جلسه نمونه اولیه اولین ماشین کاملا الکتریکی در تل‌آویو به نمایش در آمد و چنین اعلام شد که از این ماشین نمونه‌سازی انبوه صورت می‌پذیرد تا در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار گیرد. نکته مهم دیگری که در اینجا قابل ذکر می‌باشد این مطلب است که سایت "ای‌ویک" بعدها در یکی از خبرهای خود، خبر از سرمایه گذاری‌های عظیم سرگی برین و لری پیج در شرکت "تلسا موتور" داد که اولین نمونه ماشین‌های تماما الکتریکی را تولید می‌کند که میزان شارژ آن از طریق دستگاه آیفون و یا لپ‌تاپ راننده قابل بررسی است و سیستم مسیر یاب آن نیز کاملا با نقشه‌یاب گوگل برنامه‌ریزی شده است."

سرگی برین در ادامه سفر خود با دیگر ماسون‌های اسرائیلی (برای ادای مناسک)‌ به دیدن دیوار غربی شهر اورشلیم رفت.

مرکز تحقیق و توسعه گوگل در اسرائیل

سرگی برین در مصاحبه خبری خود با هاآرتص در شهر داوس سویس؛ در حاشیه کنفرانس "فروم اقتصادی جهان" در تاریخ 30 ژانویه 2006 اعلام کرد که می‌خواهد مرکز تحقیق و توسعه گوگل را در اسرائیل پایه‌گذاری کند و به دنبال‌آوردن موفقیت‌هایی بزرگ برای اسرائیل می‌باشد و بدین‌منظور فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، مهندسین، اقتصاددانان و کارشناسان آمار را از کشورهای در حال توسعه استخدام خواهد نمود.

همکاری گوگل برای سانسور مطالب حقیقی در مورد یهود و صهیونیزم

گوگل در پی دستوراتی که از شبکه توزیع آموزش پیشرفته(‌ADL) و سازمان صهیونیزم آمریکا (ZOA) دریافت می‌کند؛ ربات‌های موتور جستجوی خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ است که وبلاگ‌های موافق فلسطینی‌ها و اسلام را سانسور کرده و در عوض مطالب ضد اسلامی خود را در صدر موضوعات جستجو قرار دهد.

دستان صهیونیست در پس دنیای وب

نکته‌ای که گفتن آن خالی از لطف نیست این است که؛ "آبراهام فکسمن" یهودی، رئیس شرکت ADL می‌باشد؛ یکی از میهمانانی که به همراه دیگر هم کیشانش در شصتمین بزرگداشت ریاست جمهوری اسرائیل شرکت کرده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر