۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۴۳۲۲
نماینده آیت الله سیستانی در کربلا:
نماینده آیت الله سیستانی در کربلا روز جمعه از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی خواست که تلاش و توان خود را برای رصد تحرکات دشمن افزایش دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، احمد صافی، نماینده آیت الله علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: کشور با چالش ها و مشکلات امنیتی داخلی و خارجی بزرگی مواجه است.

وی تصریح کرد: ناامنی ها و انفجارهایی که در شهرهای مختلف روی می دهد و باعث کشته و زخمی شدن انسان های بی گناه می شود، هوشیاری و احتیاط بیشتری را می طلبد.

الصافی با بیان اینکه در برخورد با تروریسم باید دقت و مهارت بیشتری به خرج داد، تاکید کرد که دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی باید هوشیار باشند و با توجه به نوع نبردی که در کشور در جریان است، تلاش و توانمندی های خود را برای رصد تحرکات دشمن افزایش دهند.

وی در همین راستا، از دانش آموزان و دانشجویان مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی خواست تا از اوقات فراغت خود استفاده کنند و با شرکت در دوره های آموزشی فکری، فرهنگی، علمی و نظامی، توانمندی های خود را بالا ببرند تا بتوانند با خطرات مقابله کنند و از آنچه در پیرامون شان در جریان است آگاه شوند.

گروه تروریستی داعش در خرداد ماه سال 93 با حمله به مناطق مختلف عراق، استان نینوی و بخش هایی از استان های صلاح الدین و دیاله را به اشغال خود در آورد که در پی آن مراجع دینی برای مقابله با آنها، جهاد کفایی اعلام کردند و نیروهای الحشد الشعبی تشکیل شد که هزاران تن از شهروندان عراقی به عنوان مبارز در کنار نیروهای امنیتی وارد جنگ با تروریست های داعش شدند و تاکنون موفق شدند استان دیاله و مناطق گسترده ای از صلاح الدین را از چنگ داعشی ها خارج کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر