۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۴۲۱
بخشدار ویژه عسلویه گفت: 40 فضای آموزشی با هدف آشنایی مدیران با پدافند غیر عامل در عسلویه راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش پايداري ملي، عبدالله نادری در نشست شورای اداری عسلویه اظهار داشت: اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به این منطقه بیش از 500 میلیارد است که ایجاد 40 فضای آموزشی در این منطقه از محل همین اعتبارات خواهد بود.

وی اضافه کرد: تاسیس هنرستان فنی وحرفه ای، هوشمند سازی مدارس، افزایش رشته‌های دانشگاهی در دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی همچنین راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در آینده از دیگر برنامه‌های آموزشی است که در آینده نزدیک اجرا می شود.

بخشدار ویژه عسلویه به فعالیت‌های عمرانی در روستاهای بخش عسلویه نیز اشاره کرد و بیان داشت: رفع مشکلات آب آشامیدنی، گازکشی به بیش از 10 روستا، احداث مجتمع‌های آبرسانی و احداث نیروگاه‌های یک‌هزار مگابایتی بستانو و بعثت همراه با اجرای طرح هادی روستاهای این بخش از دیگر مصوبات مقام معظم رهبری است که در آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در ادامه به موضوع نشست شورای اداری عسلویه یعنی مبانی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اشاره کرد و عنوان داشت: هدف اصلی از برگزاری این جلسه آشنا کردن مدیران با مدیریت بحران و پدافند غیر عامل  و ایجاد یک درک مشترک از این مفاهیم در بطن جامعه است.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی  

نادری افزود: امروزه با توجه به حساسیت مسائل امنیتی در منطقه لازم است یک نگرش امنیتی فراخور موضوع در مقابل تهدیدهای طبیعی و غیرطبیعی برای کارکنان و به ویژه مدیران ایجاد شود.

وی در ادامه به در پیش رو بودن ایام دهه فجر اشاره داشت و گفت: مصرانه اذعان می‌کنیم برکات انقلاب اسلامی برای آحاد افراد جامعه مشخص است اما نباید فراموش کرد که حفظ و نگهداری از دستاوردهای این انقلاب وظیفه ای دشوار است که بر همه مسئولان و مردم باید به نحوه شایسته‌ای از آن نگهداری کنند.

بخشدار عسلویه در خصوص برنامه‌های ایام دهه فجر توضیح داد: برگزاری نمایشگاهی با 34 غرفه در پارک ساحلی از برنامه‌های مهم این بخش خواهد بود که در آن دستاوردهای 34 ساله نظام با مشارکت ادارت و شرکت‌های فعال در این منطقه صنعتی نمایش داده خواهد شد.

نشست شورای اداری بخش عسلویه با حضور مسئولان اداری ادارات بخش عسلویه و به ریاست بخشدار عسلویه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این بخش تشکیل شد که مبانی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل را در دستور کار داشت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر