۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۴۰۶۴
مرداد سال جاری صورت می‌گیرد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین دوره کارشناسی ارشد مدیریت با گرایش پدافند غیرعامل در این استان خبر داد.

محمود مؤمن‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین دوره کارشناسی ارشد مدیریت با گرایش پدافند غیرعامل در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: این آزمون در روز پنج‌شنبه هشتم مرداد سال جاری رأس ساعت 8:30 صبح ویژه داوطلبین مرد واجد شرایط دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشکده علوم وفنون فارابی برگزار می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد مدارک مورد نیاز را تکمیل فرم تقاضا نامه در محل ثبت نام (دانشکده علوم و فنون فارابی)عنوان کرد و گفت: اصل و کپی شناسنامه از تمام صفحات، اصل و کپی پشت و رو از کارت ملی در یک صفحه، چهار قطعه عکس 4*3 و چهار قطعه عکس 3*2 شخصی جدید، کپی برابر اصل دانشنامه کارشناسی به همراه ریز نمرات، تاییدیه (نامه) اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه محل تحصیل مدارک مورد نیاز برای شرکت در این آزمون است.

وی بیان کرد: کلیه داوطلبین واجد شرایط دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح باید طی نامه‌ای به سازمان پدافند غیر عامل کشور  و استان معرفی شوند.

این مسئول تصریح کرد:  ارائه گواهی تایید صلاحیت امنیتی و مکتبی توسط دستگاه معرفی کننده تحت عنوان دانشکده علوم وفنون فارابی، اصل و تصویر فیش بانکی واریزی به مبلغ 600000 ریال (ششصد هزار ریال) به حساب جاری طلایی 0714800182704 بانک سپه شعبه ستاد نزاجا شاخص 714به نام دانشکده علوم وفنون فارابی از طریق شعب بانک سپه سراسر کشور از دیگر شرایط ثبت‌نام در این آزمون است.

مؤمن‌نسب گفت: داوطلبین دارای مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: داوطلبان باید شخصا با در دست داشتن مدارک مربوط از تاریخ یکم تا 21 خرداد به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم و فنون فارابی تهران مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ششم و هفتم مرداد در محل این دانشکده توزیع می‌شود، همچنین داوطلبین برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 25935164-021 دانشکده تماس بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر