۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۴۰۵
اولین نمایشگاه فن‌ بازار دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور که به میزبانی وزارت نفت برپا شده است، مورد استقبال مدیران، کارشناسان و کارکنان مجموعه این وزارتخانه قرار گرفت.
به گزارش پايداري ملي، همزمان با آغاز بکار این نمایشگاه، چهار تفاهمنامه همکاری میان دو صنعت انرژی هسته‌ای و نفت در ساختمان وزارت نفت منعقد شد.

در این نمایشگاه که در واقع نسخه جدیدی از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌‌ای کشور است و با نگاه کاربردی برپا شده، غرفه‌های مرکز ملی علوم و فنون لیزر، تکنولوژی خلاء و کاربرد رادیوایزوتوپ‌ها در صنعت افزوده شده و به ارایه فعالیت‌ها و توانمندی‌ها می‌پردازند.

غرفه‌‌های چرخه سوخت، پژوهشکده لیزر، اکتشاف و استخراج، تولید کیک زرد، فرآوری اورانیوم، غنی‌ سازی، تولید زیرکونیوم و آلیاژهای نوین، تولید قرص و مجتمع سوخت، نیروگاه اتمی بوشهر، نیروگاه اتمی دارخوین، تولید آب سنگین، حفاظت در برابر اشعه، کاربرد پرتوها، پژوهشکده مواد، پژوهشکده کشاورزی، پزشکی و صنعتی، پسمانداری و مهندسی مشاور بخشی از دستاوردهای قابل ارائه خود را در نمایشگاه فن ‌بازار در معرض دید پژوهشگران و علاقه مندان گذاشته‌اند.

اولین نمایشگاه فن‌بازار دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور که از اول بهمن ماه در محل وزارت نفت آغاز شده است، تا فردا چهارشنبه برای بازدید مدیران، کارشناسان و کارکنان مجموعه وزارت نفت دایر است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر