۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۴۰۳۸
بازديد مديركل پدافند غير عامل استان قم
مهدي متقيان مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم در حاشیه شرکت در کمپین حمایت اصحاب رسانه از مردم یمن از دفتر خبرگزاری فارس در قم بازدید کرد.

مهدی متقیان به همراه جمعی از مسؤلين اداره‌کل پدافند غير عامل استان قم در حاشیه شرکت در کمپین حمایت اصحاب رسانه استان قم از مردم یمن از دفتر خبرگزاری فارس در قم بازدید و با سید جواد اشرفی سرپرست این مجموعه رسانه‌ای گفتگو کرد.

وی در این بازدید بر تامین امنیت پرتويي در قم تاکید کرد و افزود: در برخی از اقدامات پزشکی از پرتوهای هسته‌ای استفاده می‌شود و با اين وجود اورژانس هسته‌ای در استان قم ضرورت دارد، به همین علت باید از روش‌های دیگری برای مقابله با بیماری‌های ناشی از تابش پرتو استفاده کرد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در اداره‌کل پدافند غیرعامل استان قم گفت: آموزش حفاظت در برابر پرتو برای سه گروه اورژانس، هلال‌احمر و آتش‌نشانی در دستور کار قرار گرفته و در حال برگزاري مي باشد و پس از آن دوره‌های عمومی برای اقشار مختلف استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم با بیان اینکه 11 کارگروه و سه قرارگاه زيستي، سايبري و پرتويي به صورت مستمر با برنامه‌های ویژه استانی در زمینه پدافند غیرعامل فعالیت می‌کنند، مطرح کرد: برخی از پل‌های مسيرهاي ارتباطي استان قم می‌تواند خطراتی برای مردم به دنبال داشته باشد، زيرا زیرساخت‌های جاده‌ای به شیوه‌ای شكل گرفته است که در هنگام بحران تهدیدهای مختلفی برای استان به همراه خواهد داشت، وي گفت ضروري است مسؤلين مربوطه مطالعات و تمهيدات لازم در اين زمينه را بعمل آورند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر