۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۳۸۰۱
رزمايش پدافند غيرعامل توسط پليس راه استان در محور بندرعباس – سيرجان برگزار شد .
اين رزمايش با هدف آمادگي پليس راه استان و ساير دستگاههاي اجرايي مرتبط نظير هلال احمر ،اورژانس،آتش نشاني ،نيروي انتظامي و راه وشهرسازي با نظارت اداره كل پدافند غيرعامل استانداري در محور مواصلاتي بندرعباس – سيرجان در محل پل رودخانه شور برگزار شد .
اين رزمايش با هدف آمادگي پليس راه استان و ساير دستگاههاي اجرايي مرتبط نظير هلال احمر ،اورژانس،آتش نشاني ،نيروي انتظامي و راه وشهرسازي با نظارت اداره كل پدافند غيرعامل استانداري در محور مواصلاتي بندرعباس –سيرجان   در محل پل رودخانه شور برگزار شد .

در اين رزمايش كه با سناريوي خرابي پل و بمب گذاري تعيين شده بود پليس راه توانست با همكاري ساير دستگاهها به موقع به صورت عملي با راههاي چگونگي مقابله با خطرات احتمالي آشنا شده و بتوانند توانايي هاي خود را در مقابله با اين گونه بحرانها سنجيده و بتوانند ميزان آسيب وارده  را كاهش دهند .

خنثي كردن بمب ،نجات مجروحان و انتقال آنها به مراكز درماني و شناسايي درست از منطقه و احتمال ورود دوباره خرابكاران و رفع مسدودي جاده از اهم اهداف اين رزمايش بود .

در اين رزمايش كه با حضورآقاي سجادي مدير كل پدافند غير عامل استانداري  برگزار گرديد  ايشان طي مصاحبه اي با خبرنگار صدا و سيماي مركز خليج فارس از برگزار كنندگان براي انجام صحيح و به موقع آن تشكر و قدرداني نمودند .

همچنين ايشان هدف از برگزاري اين رزمايش را  در جهت آمادگي دستگاههاي اجرايي در خصوص مقابله با تهديدات راههاي مواصلاتي استان اعلام نمودند  كه توسط 10 دستگاه اجرايي و به مديريت پليس راهوار استان و نيروي انتظامي استان هماهنگي اداره كل پدافند غير عامل استان به مرحله اجرا در آمد .
















گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر