۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۳۴۳۸
جانشین پدافند غیرعامل آبفای مازندران خبر داد
جانشین پدافند غیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران از اعزام گروه‌های امدادی مختلف آبفای استان برای حضور در مانور سراسری مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی به نقل از شرکت آبفای شهری مازندران، محمدرضا محمودی به برگزاری مانور فرضی زلزله، روز دوشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه با حضور مدیرعامل شرکت آبفا در مشهد مقدس خبر داد و گفت: نیروهای فنی و امدادی شرکت طی دو مرحله با تمام تجهیزات مورد نیاز به  مشهد اعزام شدند.

وی ترمیم نقاط آسیب‌دیده تأسیسات آبرسانی را از وظایف مهم این نیروها در مانور زلزله مشهد عنوان و تصریح کرد: نیروهای فنی و اجرایی آبفای شهری مازندران در این مانور تجهیزاتی همچون آزمایشگاه سیار، تانکرآبرسانی، 9 دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت، تجهیزات حفاظتی تنفسی برای خنثی‌سازی گاز کلر، شیر قطر 150 میلی‌متری، انواع سیلندرهای هوا، لباس‌های گاز کلر، انواع پمپ‌های کف‌کش برقی، ابزار و لوازم اتفاقات آب را به‌همراه دارند.

جانشین پدافندغیرعامل آبفای مازندران با اشاره به اینکه بیش از 40 اکیپ امدادی از عصر روز گذشته در تصفیه‌خانه آب شماره یک مشهد مستقر شدند، گفت: این مانور تا روز چهارشنبه 9 اردیبهشت ادامه دارد و مازندران یکی از استان‌های معین خراسان رضوی در مواقع بحران است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر