۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۳۱۹۶
دبیران کارگروه های تخصصی پدافندغیرعامل مازندران با حضور در منطقه عسلویه و خارک ونیروگاه اتمی بوشهراز تاسيسات و زيرساخت هاي مناطق مذكور بازدید و در جریان اقدامات پدافندغیرعامل انجام شده این مجموعه ها قرار گرفتند.
دبیران کارگروه های تخصصی پدافندغیرعامل مازندران به سرپرستی مدیرکل پدافندغیرعامل استان از روز شنبه مورخ 94/1/22 بمدت 4 روزبا حضور در منطقه عسلویه و خارک ونیروگاه اتمی بوشهراز تاسيسات و زيرساخت هاي مناطق مذكور بازدید و در جریان اقدامات پدافندغیرعامل انجام شده این مجموعه ها قرار گرفتند.
تیم مذکور متشکل از دبیران کارگروه های انرژی
ٰ،نیرو ، صنعت، معدن و تجارت ، راه و شهرسازی ، امداد ونجات وكارشناس پدافندغیرعامل استان به سرپرستی نبوی مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران در راستای تدوین سند جامع انرژی پدافندغیرعامل و بهرگیری از تجارب و اقدامات موثر انجام شده جهت فعالسازی ظرفیت های مناطق نفت خزر و منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با رویکرد توسعه پایدار والزامات ایمنی ساز روز شنبه مورخ94/1/22 باحضور در منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی از فازهای 2 و 3 و 12 بازدید نموده و از نزدیک در جریانات اقدامات پدافندغیرعامل این فازها قرارگرفتند.


مدیرکل پدافندغیرعامل گفت: تیم مذکور در روز دوم باحضوردر نیروگاه اتمی بوشهرضمن بازدید از اقدامات بسیار گسترده پدافندی این نیروگاه درجلسه ستادمدیریت بحران نیروگاه شرکت و ازنزدیک درجریان فرآیندو سطح اقدامات لازم در زمان بحران قرار گرفتند.

وی در ادامه گفت: تیم اعزامی پدافندغیرعامل مازندران در روز سوم با حضور در پایانه صادرات نفتی کشور در جزیره خارک درجریان اقدامات موثرانجام شده و درحال انجام ایمنی ساز وپایدارکننده تداوم خدمات در این مجموعه عظیم در حوزه مخازن ذخیره سازی و خطوط انتقال قرارگرفت .

در روز چهارم دبیران  ضمن بازدید از اسکله های صادرات نفت به بحث و تبادل نظر با کارشناسان HSE شرکت پایانه نفتی ایران در خصوص ویژه گی های اقدامات کاهش آسیب پذیری خطوط صادرات نفتی پرداختند.

دبیرشورای پدافندغیرعامل استان هدف از این بازدید را آشنایی با سطح و گستردگی اقدامات انجام شده درحوزه انرژی و نیرو دانست و گفت : ما بدنبال تدوین سندانرژی پدافندغیرعامل در طرح جامع پدافندغیرعامل استان هستیم تا با تدوین این سند بتوانیم با فعالسازی ظرفیت های نهفته حوزه نفت و گاز دردریای خزر با رویکرد توسعه پایدار بپردازیم .

گفتنی است با فعالسازی ظرفیت های نفت و گاز دریای خزر امیرآباد می توان گام هاي موثري در جهت توسعه استان و اشتغال برداشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر