۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۲۷۱۷
فرمانده نیروی زمینی ارتش:
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: برگزاری یادواره های شهدا نوعی پدافند و آفند در راستای ناتوان سازی دشمن در رسیدن به اهدافش است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی؛ سرتیپ امیررضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری یادواره شهدای ارتش در سقز در جمع خبرنگاران افزود: امروز دشمن با راه اندازی جنگ فرهنگی برای گرفتن هویت دینی و اسلامی جوانان تلاش می کند.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا در کشور، دشمن را خسته کرده و در رسیدن به اهدافش همواره ناکام مانده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های شهدا یکی از تکالیف انسان های وظیفه شناس است، تاکید کرد: برگزاری یادواره های شهدا سبب می شود روحیه استقامت، ایثار و فداکاری به نسل های سوم و چهارم منتقل شود.

سرتیپ پوردستان اضافه کرد: بی تردید جوانان و نوجوانان ما با این روحیه است که خواهند توانست در صحنه های استقامت و مقاومت حاضر شوند.

او عنوان نمود: قدردانی از زحمات، تلاش، صبر و ایثار خانواده شهدا وظیفه ماست و برگزاری یادواره های شهدا، حضور در بین آنان، تجلیل از مقام شامخ شهدا و دعوت از آنها نیز در این راستا انجام می شود.

وی با اعلام اینکه کشورمان با چندین کشور هم مرز است یادآور شد: آمادگی نیروهای زمینی در کشور در سطح بالایی است و یگان های ارتش به ویژه استان های کردستان، کرمانشاه، خوزستان و ایلام آمادگی لازم برای مقابله با هر نوع حرکت احتمالی را دارند.

او با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده از یگان های غرب کشور تاکید کرد: اقتدار و صلابت نیروهای زمینی به اثبات رسیده و تیپ های 128، 228 و 328 در استان کردستان و نیروهای پروازی و هوانیروز آماده دفاع از کیان اسلامی هستند.ک/2
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر