۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۱۸
برای مقابله با بحران کم آبی؛
فرماندار نایین از ذخیره سازی 22 هزار مترمکعب آب در آب انبارهای سنتی و قدیمی این شهرستان برای مقابله با بحران کم آبی در فصل تابستان خبر داد.
سهراب مظفر نجفی روز شنبه در شورای پدافند غیر عامل نایین اظهار کرد: آب انبارهای سنتی و قدیمی نایین شستشو و این میزان آب در آب انبارهای سنتی این شهرستان آب گیری شده است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات فرمانداری نایین برای افزایش ضریب امنیت ادارات و ارگان ها اشاره کرد و افزود: در راستای افزایش ضریب امنیت ادارات و ارگان های دولتی طرح پایش تصویری تمامی ادارات از ابتدای سالجاری در شهرستان نایین آغاز شد.

کارشناس پدافند غیرعامل استانداری اصفهان نیز پدافند غیرعامل را مصونیت سازی کلیه زیرساخت های مهم کشور در برابر تهدیدات و خنثی کردن اهداف شوم دشمنان توصیف کرد و گفت: این موضوع در استان اصفهان باتوجه به صنعتی بودن و وجود مراکز هسته ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

نهاوندی افزود: در حال حاضر سه قرارگاه تخصصی پدافند غیرعامل شامل پدافند غیرعامل سایبری، زیستی و رافع با 12کارگروه در استان اصفهان فعالیت دارند که هدایت این قرارگاهها بر عهده استاندار است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد شورای پدافند غیرعامل نایین اظهار کرد: نایین یکی از بزرگترین شهرستان های استان اصفهان است و پدافند غیرعامل در این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

شهرستان نایین با بیش از38هزار نفر جمعیت در140کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر