۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۱۶۵
معاون امور سلامت و بحران سازمان پدافند غیرعامل کشور خبر داد:
معاون امور سلامت و بحران سازمان پدافند غیرعامل کشور:مدیریت و فرماندهی بیماری و آفات در بخش‌های مختلف زیستی کشور یکپارچه می‌شود.

معاون امور سلامت و بحران سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز با اعلام این خبر گفت: برای مدیریت یکپارچه بیماری‌ها و آفات در بخش‌های زیستی کشور نیاز به یک مدیریت یکپارچه وجود دارد که سازمان پدافند غیرعامل کشور به‌دنبال اجرای این طرح در سال 94 است.

وی افزود: سازمان دامپزشکی کشور به‌عنوان یکی از مجموعه مهم زیستی کشور و نقش مهمی در جلوگیری از عوامل بیماری‌زای طبیعی و غیرطبیعی دارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان پدافند غیرعامل کشور به‌عنوان اسپانسر و مدیریت این موضوع در کنار دامپزشکی است تا این سازمان توانمندی‌های خود را در زمینه شناسایی، تشخیص و اقدامات عملی افزایش دهد.

معاون امور سلامت و بحران سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: سازمان دامپزشکی برنامه‌های مختلفی در عرصه چرخه پدافند زیستی نظیر رصد، شناسایی تشخیص، امداد و نجات وصحنه و بحران دارد که در این زمینه سازمان پدافند غیرعامل در کنار این سازمان است.

وی تصریح کرد: سازمان پدافند غیرعامل در پروژه بیوبانک دامپزشکی که صبح امروز کلنگ افتتاح آن زده شد به‌عنوان اسپانسر در کنار دامپزشکی قرار دارد.

وی یادآور شد: سرمایه‌گذرای انجام‌شده برای اجرای این طرح 3.5 تا چهار میلیارد تومان است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر