۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۲۰۶۹
عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس:
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: افزایش پهنای باند اینترنت، مانند رها کردن بمب شیمیایی در میان مردم است.
حسینعلی حاجی دلیگانی جمعه شب در مسجد اعظم کرسی شهرستان کاشان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: رهبری، مردم و مکتب ولایت سه عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم شاهنشاهی بود.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس تفکر بسیجی میهن را اداره و نظام اسلامی را پایه‌ریزی کرد. وی با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمن تصریح کرد: افزایش پهنای باند اینترنت ایران از 70 گیگ به 190 گیگ موجب افزایش توانایی و ظرفیت‌های دانلود عکس و فیلم‌های هالیوودی و خارجی شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به حجم 62 درصدی دانلود فیلم و عکس‌های هالیوودی توسط کاربران ایرانی بر نیاز گسترش اینترانت و اینترنت ملی تأکید و خاطرنشان کرد: افزایش پهنای باند اینترنت مانند رها کردن بمب شیمیایی در میان مردم است.  حاجی تعداد کاربر اینترنت در ایران را 42 میلیون نفر دانست و گفت: پیش از این تعداد کاربران اینترنت 28 میلیون نفر بوده است که در حال حاضر 12 میلیون نفر عضو وایبر، 9 میلیون نفر عضو واتساپ و 9 میلیون نفر از برنامه لاین استفاده می‌کنند.

فرماندار اسبق کاشان در ادامه حل مشکلات اقتصادی را در توجه به 24 بند مورد نظر رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی دانست و عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس در کنار جنگیدن با دشمنان در واردات کوچکترین امکانات دفاعی و نظامی مانند سیم خاردار با مشکل روبرو بودیم اما با توکل به خداوند متعال و اتکا به توان و روحیه بسیجی توانستیم در تمامی زمینه‌ها به پیروزِی دست یابیم و گروهک‌های مختلفی که قصد تجزیه ایران را داشتند نیز با شکست روبرو شدند. وی، تربیت طلاب بیش از 150 کشور دنیا در ایران را از افتخارات کشور خواند و یادآور شد: کشور ایران در حدود 30 کشور دیگر نیز دارای حوزه علمیه برای ترویج دین مبین اسلام است. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر