۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۸
کد خبر: ۱۲۰۴۹
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس
حجت‌الاسلام سالک گفت: ۱۸۰ شبکه فارسی زبان علیه ایران در حال فعالیت هستند که ما نیز باید با استفاده از تکنولوژی‌های جدید وارد صحنه شویم و نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.
حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، انقلاب اسلامی ایران را سرآغاز نقطه عطف و امید برای همه آزادی‌خواهان جهان دانست و گفت: اساس انقلاب اسلامی مبارزه با مستکبران و حمایت از مظلومان عالم بوده و هست و امروز با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب در حال گذر از مرحله حساس آن هستیم.
وی افزود: دشمنان انقلاب از همان روزهای ابتدایی انواع توطئه‌ها را برای زمین‌گیر کردن کشور به کار بستند، اما مردم همیشه در صحنه ایران پای آرمان‌های خود ایستادند و در تمامی صحنه‌ها پیروز میدان بودند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه فتنه 88 آخرین حربه و حیله دشمن برای شکست انقلاب و جدا کردن مردم از بدنه حاکمیت بود، گفت:‌ امروز نیز دشمن بیکار نشسته و گرفتار تهاجم سنگین فرهنگی هستیم. یکی از دلایلش این است که ابزار دشمن و آثار آن را دیر متوجه شدیم و برنامه‌های مقابله با آن را نتوانستیم به موقع در صحنه بیاوریم.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس فرهنگ را از مسائل بسیار مهم کشور دانست و افزود: حضور پررنگ ایران در عرصه‌های بین‌المللی نقطه قوت انقلاب اسلامی  ایران است که این مهم را با توجه به اهداف و آرمان امام(ره) کسب کرده‌ایم و بسیار مهم است.

وی در پایان گفت: باید در بخش مقابله با تهاجم فرهنگی کارهای بیشتری انجام دهیم و به همه امور آگاه باشیم. دشمن از طریق ابزار تکنولوژی، آحاد جامعه،‌ اعتقادات نسل جوان و خانواده‌ها را نشانه گرفته که فعالیت 180 شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران از نمونه‌های آن است که ما نیز باید با استفاده از تکنولوژی‌های جدید وارد صحنه شویم و نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر