۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۴۶
مدیرکل پدافند غیرعامل کرمانشاه:
مدیر کل پدافند غیر عامل استان کرمانشاه گفت: بزرگترین رویداد آموزشی پدافند غیرعامل در استان کرمانشاه برگزار شد.
مدیر کل پدافند غیر عامل استان کرمانشاه گفت: بزرگترین رویداد آموزشی پدافند غیرعامل در استان کرمانشاه برگزار شد.
"رضا محمودیان" اظهار داشت: در این دوره آموزشی مدیران دستگاههای اجرایی، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و اعضای کارگروههای 12 گانه استان طی مدت 4 روز پیاپی در محل مرکز آموزش و پژوهش استانداری گردهم آمدند.
وی افزود: در مجموع این چهار روز 1040 (نفر ساعت) دوره های عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل را آموزش دیدند.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه با بیان اینکه اساتید این دوره آموزشی از دانشگاه علوم و فنون فارابی تهران بودند، گفت: در دوره مذکور چهار سر‌فصل عمومی پدافند غیر‌عامل عمومی شامل اصول و مبانی، تهدیدات سایبری، مدیریت بحران و سناریو نویسی با حضور سه استاد متخصص در این مباحث تدریس و آموزش داده شد.
محمودیان افزود: فردا کارگاه‌های تخصصی تهدیدات زیستی، سایبری، اقتصاد مقاومتی، جنگ روانی و سازه‌های امن با حضور پنج استاد متخصص از دانشگاه علوم و فنون تهران برای کارگروه‌های دوازده‌گانه، شهرداری‌ها، فرمانداران و بخشداران برگزار شد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مدیران دولتی باید برای پاسخگویی به تهدیدات دشمنان آمادگی داشته باشند و ابتدا باید این آمادگی را در مقابله با تهدیدات داخلی و شناسایی راهکارهای مناسب کسب کنند اما برخی از مدیران در کارگاه آموزشی شرکت نکردند.
محمودیان با گلایه از برخی مدیران برای عدم حضور در این کارگاه‌های آموزشی پدافند غیرعامل، بیان کرد: اساتید حاضر در این کارگاه‌ها را استادهای مجرب دانشگاه علوم و فنون تهران تشکیل می‌دادند که آگاهی از موضوعات و مباحث ارائه شده در این کلاس‌ها برای مدیران ضروری بود.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه با قدردانی از مسئولان حاضر در این کارگاه‌ها که در راستای هرچه بهتر برگزاری آن تلاش کردند، گفت: نوپا بودن پدافند غیر‌عامل یاری بیشتر مدیران و مسئولان استان کرمانشاه را برای توسعه فعالیت‌ها و جایگاه این بخش نیازمند است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر