۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۳۱
در مراسمی با حضور مسئولان از دستگاههای برتر لرستان در زمینه پدافند غیرعامل تجلیل شد.
در پایان همایش و کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در سالن اجتماعات استانداری لرستان از دستگاههای برتر در این حوزه تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از شرکت توزیع برق لرستان، شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان، آموزش و پرورش استان لرستان، اداره کل دامپزشکی لرستان، شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، فرماندهی انتظامی لرستان، اداره کل بیمه سلامت استان و سازمان جهادکشاورزی لرستان تجلیل شد.

همچینین در پایان این کارگاه آموزشی از فرمانداران شهرهای خرم آباد، دلفان، پلدختر، دورود و دوره چگنی و تعدادی از کارمندان بخش پدافند غیرعامل استانداری لرستان تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: این دستگاه ها در هفته پدافند غیرعامل که از سوم تا نهم آبان ماه سال جاری بود بیشترین فعالیت ها را در زمینه پدافند غیرعامل داشتند.

ناصر سپهوند ادامه داد: این دستگاهها ۱۵ رزمایش انجام دادند و نیروی انتظامی یک رزمایش جابجایی یگان نیروی انتظامی را داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این همایش یکروزه به صورت کارگاهی برای مدیران، ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای شهر و شهرداران استان برگزار شد، عنوان کرد: در این کارگاه آموزشی مسائل سایبری، پدافند زیستی و مبانی پدافند غیرعامل برای مدیران تشریح شد که امیدواریم بهره کافی را برده باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان در پایان گفت: فردا یکشنبه کلاس های کارگاهی برای کارشناسان دستگاه های اجرایی، فرمانداران و بخشداران در حوزه سناریو نویسی، سایبری و حراست و حفاظت از زیرساخت ها و داشته های استان از صبح تا عصر به صورت تفکیکی برگزار می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر