۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۱۶۵۰
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور خبر داد
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور از رونمایی سامانه جنگ الکترونیک در ایام دهه فجر خبر داد.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی دوشنبه شب در حاشیه برگزاری بیستمین یادواره شهدای روستای النگ در جمع خبرنگاران در خصوص دستاوردهای برگزاری رزمایش محمد رسول الله در کشور گفت: رزمایش محمد رسول الله یک رزمایش بوده که پیام آن صلح و دوستی برای کشورهای منطقه و البته و اقتدار برای آنهایی که چنگ و دندان نشان می‌دهند، بوده است که ان‌شاءالله پیام دندان‌شکنی برای آنها خواهد بود.
وی در خصوص مؤلفه ارزشمند این رزمایش گفت: بزرگی این رزمایش از نظر وسعت و همچنین مشترک بودن آن با قرارگاه پدافند هوایی از خصایص بسیار خوب این رزمایش بوده است.
اسماعیلی افزود: استفاده از سیستم‌های بومی در این رزمایش و استفاده از سامانه‌های موشکی بر علیه پهپادها و ریزپرنده‌ها و همچنین رژه نیروی دریایی در روز آخر، نشان از اقتدار این رزمایش بوده است.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در گرگان در خصوص دستاوردهای سفر وی به استان گلستان و همچنین مهم‌ترین پروژه این قرارگاه در ایام دهه فجر، گفت: این سفر خاصی که ما به استان گلستان داشته‌ایم بیشترین دستاورد را برای قرارگاه پدافند هوایی کشور و شخص بنده به همراه داشته است زیرا در این مجلس روحانی که به یاد گرامیداشت 25 شهید روستای "النگ" برگزار گردید، حضور یافتیم و ان‌شاءالله با روحیه‌ بیشتری کار را دنبال خواهیم کرد اما در دهه فجر امسال نیز یک سامانه جدید جنگ الکترونیک رونمایی می‌کنیم.
وی همچنین در خصوص اظهارات اخیر برخی از مسئولین کشوری در خصوص اقتدار موشکی کشور گفت: فرمانده ما، رهبر انقلاب هستند و دولت هم به لطف خدا و با رایزنی‌های سیاسی خود کارهایی را انجام می‌دهد و امیدواریم مذاکرات ما به بن‌بست کشیده نشود و اگر رایزنی‌های ما به بن‌بست سیاسی کشیده شود، نیروهای مسلح تمام قد در برابر دشمن ایستادگی خواهند کرد.
اسماعیلی در خصوص جایگاه پدافند هوایی در امر اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی دستور ماست و همین که ساخت موشک‌ها و آموزش پرسنل از آن خودمان است یک نوع اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر