۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۱۶
وجود ولی امر در جامعه اسلامی از عوامل مهم ایجاد امنیت پایدار به حساب می‌آید، در جنگ احد نیز تا زمانی که مسلمانان از ولایت تبعیت کردند پیروز میدان بودند، اما آن‌جا که از مسیر ولایت منحرف شدند، شکست خوردند.
کشتی جامعه اسلامی در تلاطم ناملایمات سیاسی و امنیتی، با سکانداری و ناخدایی فردی بادرایت و مدبر می‌تواند به ساحل نجات برسد. قرآن به عنوان راهنمای بشریت در آیات مختلف بر نقش ولایت در زمامداری جامعه اسلامی تاکید دارد، به طوری که حدود ۲۰۰ آیه شریفه از قرآن کریم مستقیم و غیرمستقیم، خطوط کلى حکومت و ولایت در جامعه را نشان مى‏‌دهد.
 
وجود ولی در جامعه اسلامی از عوامل مهم ایجاد امنیت پایدار به حساب می‌آید، در جنگ احد نیز تا زمانی که مسلمانان از ولایت تبعیت کردند پیروز میدان بودند، اما آن‌جا که از مسیر ولایت  منحرف شدند، شکست خوردند.
 
در جمهوری اسلامی ایران نیز ولایت فقیه به مثابه حلقهٔ وصل جمهوریت و اسلامیت و ضامن بقای این نظام است، اصل یکصد و نهم قانون اساسی نیز سومین شرط و صفت رهبر و ولی فقیه را دارا بودن «بینش صحیح سیاسی و اجتماعی، تدبیر، شجاعت، مدیریت و قدرت کافی برای رهبری» معرفی می‌کند.

 امام خمینی از دید یک شرق شناس آلمانی



بدین‌صورت سکاندار و معمار کبیر انقلاب اسلامی با بینش سیاسی عمیق، نهال آن سال‌های انقلاب را از طوفان دسیسه‌های گوناگون که از جانب بدخواهان نظام طراحی می‌شد نجات دادند، استراتژی سیاسی و تدبیر عالمانه ایشان در کنار مرجعیت دینی، وی را به عنوان چهره‌ای تاریخ ساز و پدیده‌ای استثنایی و کاریزماتیک معرفی کرد و به قول «یودو اشتاین باخ» مدیر مؤسسه شرق‌شناسی آلمان: «امام خمینی سیاسی‌ترین رهبر معنوی جهان، با شخصیتی جذاب و کاریزماتیک است و تمام آرمان‌های جمهوری اسلامی‌ از افکار ایشان ریشه می‌گیرد.
 
سحر کلام امام (ره) از زبان سختگوی مکتوب انگلیس

روزنامه تایمز لندن؛ سخنگوی مکتوب و ۲۰۰ ساله دولت استعماری انگلیس، در توصیف شخصیت امام (ره) می‌گوید: امام خمینی (ره) مردی بود که توده‌ها را با کلام خود مسحور می‌کرد، وی به زبان مردم عادی سخن می‌گفت و با این احساس آن‌ها را قادر ساخت تا هر کسی را که سر راه‌شان باشد از بین ببرند.
 
اکنون نیز که رهبری نظام در دستان نائب بر حق امام خمینی است، با درایت و تیزبینی بی‌نظیر "حضرت آیت الله خامنه ای " در تمامی پیچ‌ها و دست اندازها درخت پرثمر نظام جمهوری اسلامی ایران از گردباد دسیسه‌ معاندان کشور در امان نگه داشته‌ شده است.


 
حضور هوشمندانه رهبری در سطر به سطر حوادث سال ۸۸ سایه امنیت را بر پهنای کشورمان گسترانید، رصد اتفاقات و سیاست‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری سپری گشت بر تیر حوادث داخلی و خارجی آن سال‌ها که ایران و امنیتش را نشانه می‌رفت، و از این راه مردم همیشه در صحنه ایران بعنوان کاراکترهای حماسه ساز و شخص رهبری، قهرمان قصه حماسی سال ۸۸ شد.

رویین تنی ایران در جریان حوادث سال 88 به مدد مدیریت هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی
 
مدیریت رهبری در این برهه حساس را می‌شود در سه محور زمانی ذکر کرد؛
سه مقطعی که در برابر توطئه‌های بیگانگان شکننده بود اما استراتژی‌های رهبری، ایران را در برابر امواج سهمگین هجمه‌های داخلی و خارجی رویین تن کرد، تدابیر امام خامنه‌ای در لحظات حساس سال ۸۸ را می‌توان در تمامی فصول و سطر به سطر آن بعینه مشاهده کرد.


فصل یک: آرامش قبل از طوفان
 
رنگ غالب جامعه در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ شور و هیجان انتخاباتی بود، که بیشتر از سایر سال‌های مشابه خودنمایی می‌کرد، که خود این امر مدیون ایجاد بستری برای حضور عقاید و سلیقه‌های مختلف در زیر چتر انتخابات ریاست جمهوری است و بستر ساز آن شخصیت والای رهبری بود، تا تمامی جناح‌های سیاسی بتوانند در این انتخابات شرکت کرده و میزان مشارکت افزایش پیدا کند و اقتدار سیاسی نظام بتواند خودش را نشان بدهد، در عین حال فاکتورهایی را بعنوان نقشه راه برای انتخاب کاندیدای اصلح مشخص کردند که به شخص خاصی متوجه نبود.
 
 آنچنان که طی سخنرانی‌شان در فروردین سال ۸۸ در کردستان بیان کردند:
 
 "به نظر من مسئلهٔ اول در انتخابات، مسئلهٔ انتخاب این شخص یا آن شخص نیست؛ مسئلهٔ اول، مسئلهٔ حضور شماست، کسانی که نامزد ریاست جمهوری می‌شوند و در شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها زیر ذره بین قرار می‌گیرد و شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها را اعلام می‌کند، این‌ها همه‌شان صالحند، اما مهم این است که شما در بین این افراد صالح، بگردید و صالح‌ترین را پیدا کنید."
 
توطئه‌های دشمن همچون آتش زیر خاکستر می‌ماند که با هر نسیم مخالف مصالح نظام، شعله‌ور می‌شود و این بهانه را عناصر داخلی با جو سازی‌های قبل از انتخابات دست دشمن دادند، زمزمه‌های مسئله تشکیک در سلامت اننخابات موجب راه اندازی و تشکیل «کمیته صیانت از آرا» شد و شبهه افکنی میان مردم را از این طریق آغاز کردند.

بهانه تراشی برای آشوب در لفافه شریعت و دین
 
 «محسن آرمین»، سخنگوی سازمان مجاهدین، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا می‌گوید:
 "از مراجع تقلید می‌خواهیم نظر خود درباره حکم شرعی دست بردن در آرای مردم را به‌صراحت اعلام کنند تا با اعلام نظر آن‌ها، جلوی تخلف در انتخابات گرفته شود"
 
در واقع این دسته اظهار نظرات قبل از برگزاری انتخابات  در لفافه شرع و مذهب دستاویزی می‌شود برای پیشبرد اهداف مغرضانه‌شان، گویی جنس تکرار پذیری تاریخ را می‌توان لمس کرد، قرآن بر سر نیزه کردن خوارج!
 
حال آنکه هر عقل سلیمی می‌داند که ساز و کار انتخاباتی از گذشته تاکنون تغییری نکرده است و زیر سوال بردن سیستم انتخاباتی زمینه سازی برای به راه انداختن طوفان در جامعه است.

 سخنان رهبری در حرم ثامن الحجج(1388/1/1)

مقام معظم رهبری طی سخنرانی‌هایی که در آغاز سال نو در جوار حرم اما هشتم در مشهد داشتند، فرمودند:
 "انتخابات به فضل الهی و به حول و قوهٔ الهی انتخابات سالمی است، من می‌بینم بعضی‌ها در انتخاباتی که دو سه ماه دیگر انجام خواهد گرفت، از حالا شروع کرده‌اند به خدشه وارد کردن؛ چرا بیخود خدشه وارد می‌کنند، مردم را متزلزل می‌کنند، تردید ایجاد می‌کنند؟ که البته در ذهن مردم عزیز ما با این حرف‌ها تردید ایجاد نخواهد شد."
 
در واقع مقام شامخ رهبری نسبت به این شبهه افکنی‌ها تذکر می‌دهند و در جای دیگر از فرمایشاتشان تاکید دارند که این دسته موارد طمع ورزی دشمنان را منجر می‌شود:
 
 "مبادا نامزد‌ها در اثنای فعالیتهای انتخاباتىِ خودشان جوری رفتار کنند و حرفی بزنند که دشمن را به طمع بیندازند"

سخنرانی رهبر انقلاب بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)(1388/3/14)



طی سخنرانی دیگر حضرت آیت الله خامنه‌ای بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم مطهر، ایشان گریزی به انتخاباتی که با فاصله زمانی چند روزه قرار بود برگزار شود داشتند و فرمودند:
 
 "از دو سه ماه قبل از این، رادیوهای بیگانه شروع کردند به بدنام کردن و مخدوش کردن چهرهٔ انتخابات در کشورمان، برای بدبین کردن مردم و گفتند در انتخابات قطعاً تقلب انجام خواهد گرفت و مقصود از همهٔ این تخریب‌ها یک چیز است و اینکه می‌خواهند ملت در انتخابات، مشارکت قوی و نمایانی نکند."
 
در فصل طوفان خفته، رهبری با معرفی دو نور افکن، مردم و مسئولین را در پیمودن مسیرانتخاباتی راهنمایی می‌کنند؛
یکی از نور افکن‌ها حضور حداکثری مردم و دیگری پاک زدایی شبهه تردید در سلامت انتخاباتی است.
 

فصل دوم حماسه آفرینی مردمی در ۲۲خرداد۸۸


مردم با بصیرت ایران به تاکیدات رهبری برای حضور حداکثری درانتخابات لبیک گفته و یا مشارکت ۸۵ درصدی کمر دشمن را شکسته و بمب تبلیغاتی علیه نظام را خنثی کردند، مقام معظم رهبری در‌‌ همان ساعات اولیه انتخابات رای خویش را به صندوق انداختند و طی سخنرانی کوتاه  بعد از انداختن رایشان به صندوق، از حضور پرشور مردم تشکر کرده و نسبت به نا‌امن کردن مراکز رای از جانب عده‌ای تذکر دادند و فرمودند:
 
 "ممکن است بدخواهانی بخواهند در مراکز رأی تشنج ایجاد کنند؛ هرگونه تشنجی به ضرر صندوقهای رأی تمام خواهد شد؛ یعنی به ضرر آراء مردم و به ضرر مردم است؛ اگر کسانی خواستند چنین تشنجی ایجاد کنند، خود مردم نگذارند و با متانت، با صبر و با حلم و وقار خودشان، مانع بشوند از اینکه خواستهٔ بدخواهان این ملت عملی بشود."
 
با کمی تامل می‌توان درک کرد که رهبری با نکته سنجی، از ردپای حضور معاندان نظام در جریان فرایند انتخابات هشدار می‌دهد و خوشبختانه با تذکرات رهبری، برگزاری انتخابات در جوی مساعد و امن با حضور تمامی سلیقه‌ها و تفکرات برگزار شد.

اما دشمن همچون اژدهای هزار سر، هزاران سر دارد و یک سودا و آن آرزوی افسانه‌ای براندازی نظام است، بنابراین سناریوی تقلب در انتخابات به فصل دوم کشیده شد.

جوسازی عناصر معاند داخلی در حین برگزاری انتخابات سال 88
 
 هنوز ساعاتی از اتمام انتخابات نگذشته بود که سایت« یاری نیوز »منتشر کرد:
میرحسین موسوی پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شده است.

« میر حسین موسوی » نیز در یک نشست مطبوعاتی قبل از اتمام رای گیری گفت که پیروز قطعی انتخابات با فاصله بسیار زیاد است.
 
 اینگونه القائات، سناریوی تقلب را قوام بخشید و باعث تحریک مردم شد.

سخنرانی رهبری در دیدار با نامزدهای انتخاباتی سال 88(1388/13/26)
 
در این بحبوحه، رهبر انقلابی ایران در ۲۶ خرداد ۸۸ برای آرام سازی جو حاصل شده در دیدار نامزدهای انتخاباتی، صحبت‌هایی ایراد کردند و فرمودند:
 
 "فضا بعد از انتخابات نباید تبدیل بشود به فضای خصومت و تقابل؛ عده‌ای این را می‌خواهند در جامعه تحقق ببخشند. این خلاف واقع است مراقبتهائی در کیفیت رفتار و حرکت انجام بدهد، هم آن طرفی که این رأی اکثریت را کسب نکرده، او هم مراقبتهائی لازم داردهم آن طرفی که توانسته اکثریت را به دست بیاورد."
 
 "آن کسانی که به رئیس جمهور منتخب این دورهٔ از انتخابات رأی دادند، همانقدر وابستهٔ به انقلاب و کشور و نظامند، که آن کسانی که رأی ندادند."
 
 "شبهات را برطرف کنید، منتها آن چیزی که از همه مهم‌تر است، این است که همه سعی کنید وحدت ملی و وحدت کشور را حفظ کنید؛ هر کسی به نحوی وظیفه‌ای دارد."
 
 "در بعضی از تلویزیونهای خارجی صفوف مردم را که صف کشیده بودند، نشان دادند، این افتخاری است برای کشور؛ ما این را مخدوش نکنیم."
 
 "هر کس سرِ کار باشد، اگر نتائج انتخابات غیر از این هم می‌شد، بنده به طور اطمینان می‌توانم عرض بکنم که باز اینجور حوادثی دیده می‌شد، باز این حوادث پیش می‌آمد، برای اینکه اصلاً آرامش در کشور نباشد."

نکات کلیدی در سخنرانی رهبر انقلابی ایران در دیدار نامزدهای انتخاباتی( تاریخ 1388/3/26)
 
مشاهده می‌کنیم که مقام معظم رهبری، چند نکته کلیدی را محور صحبت‌هایشان در دیدار با نامزدهای انتخاباتی، مد نظر قرار می‌دهند:
 
نکته ابتدایی، حفظ وحدت و اتحاد میان تمامی نامزد‌ها و آحاد مردمی است، در واقع پاشنه آشیلی که دشمن می‌تواند از آن راه به نظام ضربه زند‌‌ همان عدم اتحاد است و رهبری با ذکاوت در تمامی صحبت‌هایشان بر این نکته تاکید می‌ورزند.
 
نکته مهم دیگر در صحبت‌های رهبر انقلاب تلخ نکردن حماسه آفرینی مردم است، چرا که دشمنی که سناریوی شبهه افکنی بین اذهان عمومی را داشت تا از این راه مردم را در آمدن به پای صندوق‌های رای دلسرد کند، اینک سعی دارد؛ شیرینی حماسه مردمی را با چاشنی ایجاد آشوب‌های خیابانی تلخ کند.
 
نکته سوم در صحبت‌های سکاندار جامعه اسلامی گوش سپردن به صحبت‌های نامزدهای معترض است و سعی در رفع شبهه این افراد با پیشنهاد بازشماری تعدادی از صندوق‌های انتخاباتی.
 
نکته دیگر، توجه و عنایت ایشان به تمامی نامزدهای انتخابات است و اینکه هیچکدام را تافته جدا بافته نظام نمی‌دانند؛ یعنی‌‌ همان دعوت تمامی کاندیدا‌ها زیر چتر نظام.
 
نکته برجسته و حائز اهمیت دیگر این است که رهبری با مدیریت دوراندیشانه و عمیق خویش، تاکید دارند که هدف معاندان غربی براندازی نظام است، حال وسیله هرکسی می‌خواهد باشد چه موسوی و چه سایر نامزد‌ها، در واقع پیروزی هر شخص دیگری نیز باز نمی‌توانست جلوی سناریوهای نوشته شده غرب را بگیرد، چون مدت‌ها قبل دشمن سناریوی براندازی نرم نظام را در ذهن پرورانیده و بر کاغذ پیاده کرده و هزینه‌های گزافی نیز صرف کرده بود.

نماز جمعه تاریخ ساز انقلاب(1388/3/29)
 
نقطه اوج روایت ۸۸ نماز جمعه تاریخ ساز مقام معظم رهبری در ۲۹ خرداد ۸۸ بود، آدینه‌ای که در آن رهبری با سخنرانی بی‌پرده و شفاف با مردم از بلوغ فکری فرزندان این انقلاب محافظت می‌کند.


 مقام عظمای ولایت در این سخنرانی نیز مانند تمامی صحبت‌هایشان در راستای انتخابات از مردم انقلابی بخاطر حماسه آفرینیشان تشکر می‌کند:
 "دوست ندارم در سخنرانی‌ها و خطابه‌ها نسبت به مخاطبان خودم با مبالغه حرف بزنم؛ اما در این قضیهٔ انتخابات، خطاب به شما مردم عزیز عرض می‌کنم که هر چه با مبالغه صحبت بکنم، زیاد نیست؛ حتّی اگر بوی تملق هم بدهد، ایرادی ندارد. کار بزرگی کردید. انتخابات ۲۲ خرداد یک نمایش عظیمی بود."
 
 تکرار تشکر از مردم، چه در پیام رهبری به مردم و چه در سخنرانیشان این مسئله را روشن می‌سازد که ایشان نمی‌خواهند این حرکت عظیم مردمی در لابلای تب تقلب و تشنج گم شود و این سونامی حضور باشکوه مردمی نادیده گرفته شود.
 
رعایت وحدت در عین تنوع سلیقه

نکته بارز دیگر که در صحبت‌های رهبری دیده می‌شد، این بود که ایشان تمامی کاندیدا‌ها را فرزندان انقلاب می‌دانستند و تاکید داشتند که نباید با ایجاد شکاف میان خودشان، زمینه‌ای فراهم کنند که نقشه شوم دشمن عملی شود، در واقع‌‌ همان رعایت اصل وحدت در عین تنوع سلیقه:
 
 "همه‌شان جزو عناصر نظام و متعلق به نظام بودند و هستند، چهار نفر از عناصر نظامند. این رقابت درون نظام تعریف شد؛ نه رقابت بین درون نظام و بیرون نظام، که رادیوی صهیونیستی و رادیوی آمریکا و رادیوی انگلیسِ خبیث و دیگران هی می‌خواهند این را دامن بزنند."


رهبری با وجود واضح و مبرم بودن عدم تقلب با این حال به شکایات و اعتراضات کاندیداهای معترض احترام می‌گذارند و رسیدگی از طریق مجاری قانونی را بحای ایجاد آشوب و اردوکشی خیابانی ملزم می‌دانند:
 
 "حالا ممکن است آدم بگوید یک جوری تقلب کردند، جابه جا کردند؛ اما یازده میلیون را چه جور می‌شود تقلب کرد! در عین حال بنده این را گفتم، شورای محترم نگهبان هم همین را قبول دارند که اگر کسانی شبهه دارند و مستنداتی ارائه می‌دهند، باید حتماً رسیدگی بشود؛ البته از مجاری قانونی؛ رسیدگی فقط از مجاری قانونی. بنده زیر بار بدعتهای غیرقانونی نخواهم رفت."

سعه صدر رهبری در برخورد با فتنه گران
 
رهبری در جای دیگری از صحبت‌هایشان با سعه صدر مثال زدنی به تمامی رهبران معترض فرصت و فرجه‌ای برای سرسپردن به قانون و پیگیری مطالباتشان از طریق مسیر قانونی می‌دهد و با این دسته افراد اتمام حجت می‌کند که در صورت بروز هر حادثه‌ای باید پاسخگو بوده و تبعات ایجاد هرج و مرج را به گردن بگیرند:

 "من از همه می‌خواهم به این روش خاتمه بدهند، این روش، روش درستی نیست. اگر خاتمه ندهند، آنوقت مسئولیت تبعات آن، هرج و مرج آن، به عهدهٔ آنهاست."

 "من از همهٔ این دوستان، این برادران، می‌خواهم بنا را بر برادری بگذارید، بنا را بر تفاهم بگذارید، قانون را رعایت کنید. راه قانون باز است. راه محبت و صفا باز است."
 
 حال باید گفت افرادی که امروز خواستار اتمام حصر سران فتنه هستند، باید بدانند که رهبری بار‌ها به آن‌ها فرصت آمدن در مسیر قانون را داده بودند اما گویا آن‌ها قانون گریزی را در ماراتن انتخاباتی برای خود برگزیدند.

فرصت 7 ماهه و برداشتن نقاب از دشمنان در لباس دوست

" این تصور هم غلط است که بعضی خیال کنند با حرکات خیابانی، یک اهرم فشاری علیه نظام درست می‌کنند و مسئولین نظام را مجبور می‌کنند، وادار می‌کنند تا به عنوان مصلحت، زیر بار تحمیلات آن‌ها بروند اگر لازم باشد، مردم آن‌ها را هم در نوبت خود و وقت خود خواهند شناخت.
"

"مهرداد بذرپاش" عضو هیئت رئیسه مجلس، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: مقام معظم رهبری در جایگاه ولایت به بسیاری از عرصه‌ها زمان می‌دهد تا خود مردم با علم الیقین درک کرده و باور نمایند و این فرصتی که داده شد زمینه ای گردید تا احاد ملت، افراد فتنه‌گر و سودجو را بشناسند و دستشان برای مردم رو شود.


فصل سوم: از نماز جمعه حماسه‌ساز تا حماسه ۹دی (حماسه در حماسه)

در بازه ۷ ماهه اغتشاشات، ایران یک پسگردی را شاهد بود، کشور دچار خسارت‌های مادی و معنوی سنگینی شد، دشمن تمام قوای خود را جمع کرده بود تا بر پیکره نظام ضربه وارد نماید و جنگ نرم را بهترین سیاست و راهبرد برای رسوخ در بدنه سخت انقلاب می‌دانست. در این راستا ۱۴۳ شبکه ماهواره‌ای قبل و بعد از انتخابات سعی کردند علیه جمهوری اسلامی ایران نتیجه گیری کرده و اصالت رای مردم را زیر سوال ببردند.

 وضع تحریم‌های نسل سوم

تحریم‌های نسل ۳ در این برهه علیه ایران وضع شد، تحریم‌های نفت و جابجایی پول از این دسته تحریم‌ها بود، در واقع هدف تحمیل فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم بود.

بطوری که« نتانیاهو » در آن دوران اعلام کرد که تا زمانی که مردم در خیابان‌ها هستند باید با وضع تحریم و آوردن فشار اقتصادی و معیشتی کار را تمام کنیم، در نتیجه فشار اقتصادی را زیاد کرده و قطعنامه ۱۹۲۹ در شورای امنیت سازمان ملل تصویب شد.

غافل شدن دشمن  از گنجینه مکتوم جمهوری اسلامی ایران
 
با این اوصاف باید گفت؛ غرب و نوچه‌هایش از نیروی مکتوم رهبری و مردمی غافل ماندند و به قول مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران را با گرجستان اشتباه گرفته و سعی داشتند انقلاب مردمی ایران را با انقلاب‌های رنگی ساقط کنند، اما پسوند انقلاب ایران(مردمی بودنش) حرف دیگری برای گفتن دارد.

"مهرداد بذرپاش" در جای دیگری از صحبت هایش بر این گنجینه تاکید داشتند و تصریح کردند: اصلی‌ترین استراتژی مقام معظم رهبری تکیه بر آحاد مردم بود و اگر در آینده نیز هر فتنه‌ای در کشور رخ دهد باز با پشتوانه مردم توطئه خنثی خواهد شد، همان اتفاقی که در حماسه 9 دی افتاد و با یک اشاره ولی فقیه این چنین حماسه‌ای خلق شد. 

عصاره گزارش

در پایان می‌توان عصاره گزارش آمده را در دو جمله خلاصه کرد:

حفظ وحدت در میان خواص و عوام جامعه، شاه بیت رهبری در سخنرانی‌هایشان در جریان فتنه بود.
حمایت مردم از نظام درکنار سیاست‌های مدبرانه رهبری، ایران را در برابر حوادث داخلی و خارجی واکسینه کرده است.
 
 بنابراین در برهه کنونی دشمن با پی بردن به پتانسیل عظیم نقش ولایت و رهبری، تمامی قوای خود را بکار گرفته تا به اصل ولایت فقیه آسیب بزند، اما در گذشته، حال و چه در آینده پشتیبانی مردم از رهبری که پرافتخار‌ترین آن حضور خیل مردمی در حماسه ۹ دی بود، تمامی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر