۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۵۵۷
جلسه پدافند زیستی استان پیرامون تهدیدات حوزه آب و چگونگی برگزاری رزمایش زیستی با حضور اعضای قرارگاه زیستی در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان برگزار گردید.
جلسه پدافند زیستی استان پیرامون تهدیدات حوزه آب و چگونگی برگزاری رزمایش زیستی رأس ساعت به ریاست سردار قاسمي مدير كل  پدافند غير عامل استان و با حضور اعضای قرارگاه زیستی در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان برگزار گردید.

در اين جلسه که به دعوت اداره کل پدافند  غیرعامل استان برگزار می شد، ابتدا سردار قاسمي ضمن عرض سلام و خیر مقدم و تبريك هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) مطالبی پیرامون پدافند زیستی و تهدیدات حوزه آب بیان نمود و خواستار توجه بیشتر در زمینه صیانت و ایمن سازی آب از محل مبدأ تا محل توزیع شدند.

وی با تقدیر از مدیریت و کارکنان شرکت آبفای استان، حراست و امنیت پایدار در حوزه آب را بسیار مهم و حیاتی دانستند.

در ادامه جلسه، مهندس خلیلی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان به شرح اقدامات انجام شده توسط این شرکت در شبکه توزیع آب استان پرداختند و توضیحاتی درباره به روزرسانی نرم افزاری و سخت افزاری شبکه توزیع و انتقال آب از منبع تا مقصد ارائه دادند.

پس از آن، دکتر غلامی نماینده مرکز فوریت های پزشکی استان و مهندس حیدری مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان در این خصوص به مواردی اشاره نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر