۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۱۵۳۰
شهردار سامان:
شهردار سامان با بیان اینکه باید فرهنگ عمومی در راستای پدافند غیرعامل در جامعه صورت گیرد گفت: رعایت اصول پدافند غیرعامل در جامعه نیازمند باور و عزم ملی است.
یزدان آقاخانی ظهر امروز در نشست پدافند غیرعامل شهرستان سامان رعایت اصول پدافند غیرعامل در جامعه را نیازمند باور و عزم ملی دانست و اظهار کرد: پدافند غیرعامل، عاملی در کاهش آسیب‌پذیری در زمان بحران و حادثه است.

آقاخانی با بیان اینکه در توانمندسازی ایمن و پایدار در پدافندهای غیرعامل تمامی اقشار جامعه نقش موثری دارند، تصریح کرد: توانمندی باید در گرو دانش فنی، و برخورداری از نظام یکپارچه باشد.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، بیان داشت: باید فرهنگ عمومی در راستای پدافند غیرعامل در جامعه صورت گیرد.

مدیر هلال‌احمر شهرستان شهرکرد نیز در ادامه این نشست گفت: در حوادث اولین گام فرماندهی واحد است.

داریوش یوسفی با بیان اینکه آموزش‌های پدافند غیرعامل در جامعه در راستای امدادرسانی سریع به امدادگران است، گفت: کشور ایران در کمربند زلزله قرار گرفته که لازم است آموزش‌ها و راهکارها در سمت و سوی امدادرسانی سریع در مواقع بحرانی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مانورهای امداد و نجات در هفته‌های امداد و نجات و بلاهای طبیعی در سطح استان و شهرستان برگزار می‌شود، بیان داشت: حادثه خبر نمی‌کند و همیشه آماده باشیم و گامی در جهت امداد و نجات برداشته شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر