۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۸۱
معاون فرماندار شهرکرد:
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرکرد از اولویت قرارگرفتن اجرای سند راهبردی پدافند زیست محیطی در شهرکرد خبر داد.
نوذر حیدری پیش از ظهر امروز در شورای پدافند غیرعامل از تدوین سند راهبردی پدافند غیرعامل در حوزه زیست محیطی، آب، انرژی، اقتصاد، فرهنگ و فضای مجازی خبر داد و اظهار داشت: اطلاعات هر حوزه جمع‌آوری و راهکارهای لازم در جلسات جدگانه مربوط به هر حوزه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منابع آب و کشاورزی همواره مورد تهدید قرار دارند، افزود: حفاظت از منابع آب در استان در اولویت کار مسئولان قرار داده می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرکرد با بیان اینکه تاکنون در این استان آلودگی منابع آب و کشاورزی اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: اطلاعات مورد نیاز در راستای حفاظت از منابع آب با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه جمع‌آوری و راهکار پیشگیری از آلودگی آب و منابع کشاورزی ارائه می‌شود.

حیدری گفت: جهاد کشاورزی و شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی از متولیان اجرای این امر هستند که نقاط ضعف و قوت در استان را شناسایی و راهکار‌های مورد نیاز را برای پیشگیری از خطرات به استانداری ارائه دهند.

وی شناسایی نقاط آسیب‌های احتمالی و انجام کار کارشناسی و ارائه راهکار برای جلوگیری از خطرهای احتمالی منابع آب و حوزه کشاورزی را از برنامه‌های مهم فرمانداری عنوان کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر