۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۲۱
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» با شماره ۱۱۱ در خراسان جنوبی از آغازین ساعات صبح روز سه شنبه کار ثبت درخواست های مردمی را آغاز کرد.
مطالبات و درخواست های مردمی در سفر رییس جمهوری به خراسان جنوبی با راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) دریافت ومورد رسیدگی قرار گرفته است. این سامانه که به مناسبت سفر کاروان تدبیر و امید به استان خراسان جنوبی به صورت رسمی کار دریافت گزارشات را آغاز کرده و تمامی درخواست ها و مطالبات مردمی را که از طریق تلفن ۱۱۱ دریافت می شود ثبت و دسته بندی می نماید.

اطلاعات و گزارشات ثبت شده در این سامانه مورد بررسی قرار می گیرد و پاسخ های لازم در اسرع وقت تهیه و به اطلاع تماس گیرنده می رسد.ارتباط با این سامانه از طریق تلفن همراه، تلفن ثابت و تلفن های مخابراتی امکان پذیر است.در همین زمینه مدیرکل بازرسی و بررسی شکایات استانداری خراسان جنوبی به خبرنگار ایرنا گفت: در یازدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت، تمامی درخواست ها و مطالبات مردمی از طریق تلفن ۱۱۱ دریافت می شود.

«علی اکبر اکبری راد» افزود: این شماره تلفن به مدت ۴۸ ساعت (از ۲۴ ساعت قبل تا ۲۴ ساعت بعد از سفر) فعال خواهد بود و ۲۰۰ نفر در سه شیفت کاری با ۶۰ خط تلفن در خدمت مردم از نقطه صفر مرزی تا مرکز استان خواهد بود. مدیرکل بازرسی و بررسی شکایات استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: مردم برای طرح درخواست ها و مطالبات خود می توانند از هر نقطه استان با گرفتن شماره ۱۱۱ (بدون پیش شماره) به طرح درخواست های خود بپردازند.

وی یادآور شد: با توجه به این که مردم خراسان جنوبی همچنان به روش گذشته نامه های مکتوبی نیز در این سفر برای طرح مشکلات و مطالبات خود آماده خواهند کرد، در همین راستا با همکاری هلال احمر ۷۰ نفر از آقایان و ۳۰ نفر از بانوان در مراسم دیدار مردمی رییس جمهوری، نامه های مردمی را جمع آوری خواهند کرد.

این سامانه به صورت ۲۴ ساعته است و در چهار شیفت است و تماس با این سامانه رایگان است و هر شهروندی که با این سامانه تماس بگیرد یک کد رهگیری دریافت می کند و بعد از۲۰ روز از سفر رئیس جمهور می تواند با تماس مجدد و اعلام کد رهگیری مشکل خود را پیگیری کند.نقاط روستایی و دور افتاده ای که امکان تماس با موبایل یا تلفن نباشد شناسایی شده است تا مردم از طریق مخابرات اقدام و تماس بگیرند.کاروان تدبیر و امید، فردا (چهارشنبه) سوم دی ماه در یازدهمین سفر استانی دولت به خراسان جنوبی سفر می کند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر