۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۶۱
مدیرکل پدافند غیر عامل استان مرکزی:
مدیرکل پدافند غیر عامل استان مرکزی گفت: ایمن سازی خانواده‌ها و پیشگیری از تهدیدات دشمن در فضای سایبری در دستور کار قرار دارد.
نورخدا قاسمی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تفرش اظهار داشت: تفکر مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است و امروز نیت مستکبران از بین بردن این تفکر است.

وی افزود: جنگ هوشمندانه یکی از راه‌های پیش روی مستکبران است که با عوامل مختلف در صدد اجرای آن هستند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان‌ مرکزی خاطرنشان کرد: تحریم و ایجاد تنگناهای اقتصادی و ایجاد عملیات روانی در افکار عمومی از روش‌های آمریکائی‌ها در راستای برهم زدن نظم عمومی جامعه است.

قاسمی پاسخ سران آمریکا را در گفت‌وگو با ایران نشانه ترس از فناوری هسته ای ایران دانست و گفت:کشور ایران به‌دنبال فناوری هسته‌ای است و تا به بشر خدمت کند و تولید سلاح هسته‌ای در ایران معنایی ندارد.

وی تهدیدات طبیعی و مصنوعی دشمن در برابر ایران را بی‌اثر دانست و افزود: تهدیدات دشمنان ایران با انگیزه قبلی و با هدف از بین بردن انسان‌ها و خاک سرزمین آنان است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی تصریح کرد: ایجاد قرارگاه پدافند غیرعامل استان مرکزی یکی از راه‌های ایمن‌سازی فضای سایبری بوده، ایمن سازی خانواده ها و هدایت نوجوانان و جوانان برای حضور در محیط امن اینترنت باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا تهاجم فرهنگی در خانواده ها رسوخ پیدا نکند.

قاسمی خاطرنشان کرد: با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد شبکه‌های جدید ایمن‌سازی یکی از اصول مدیریت در فضای مجازی است که سبب جلوگیری از تهدیدات امنیتی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مباحث پدافند غیرعامل افزود: لزوم ایمن‌سازی در برابر تهدیدات، ایجاد همزبانی بین مسئولان در بحث شناخت تهدیدات را امری ضروری بوده و درباره وظایف قرارگاه سایبری و زیستی استان و اهمیت پرداختن به این مباحث با توجه به تهدیدات موجود، توضیحاتی ارائه کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر