۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۴
تغییرات مداوم در سیاست‌های حریم شخصی باعث شد تا کاربران برنامه اشتراک‌گذاری عکس اینستگرام از آن شکایت کنند.
به گزارش پايداري ملي به نقل از نیوزدی، این کاربران می گوید فیس‌بوک بعد از خریداری اینستگرام به طور مرتب به منظور کسب سود تجاری بیشتر و دسترسی گسترده تر به اطلاعات و عکس های شخصی کاربران سیاست های حریم شخصی آن را دستکاری می کند.

برنامه اینستگرام از سوی کاربران گوشی های هوشمند برای به اشتراک گذاری عکس مورد استفاده قرار می گیرد و پس از خریداری آن توسط فیس بوک این شرکت تصمیم گرفت تا بدون اجازه کاربران از عکس های آنها در تبلیغات یا برنامه های بازاریابی خود استفاده کند.

اعلام تصمیم یاد شده به طغیان خشم کاربران اینستگرام منجر شد و بسیاری از آنها از تصمیم خود برای عدم استفاده از خدمات آن و تهدید به شکایت خبر دادند. برخی از این کاربران هم عکس های اعتراض آمیزی را خطاب به اینستگرام منتشر کردند.

کاربران یاد شده شکایت خود را از طریق موسسه ای حقوقی در کالیفرنیا به نام Finkelstein and Krinsk تنظیم کرده اند و از اینستگرام خواسته اند تعهد کند که دیگر سیاست های حریم شخصی خود را دستکاری نکند.

اینستگرام که هفته قبل از تصمیم خود برای استفاده بدون اجازه از عکس های کاربران عقب نشینی کرده بود هنوز در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر