۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۶۴
رسانه های آمریکایی مجددا ایران را عامل اصلی حملات سایبری به شبکه های رایانه ای این کشور می دانند.

تعدادی از رسانه های آمریکایی، ازجمله USAToday، در اتهام زنی های دوباره خود، هکرهای ایران را مسئول حملات سایبری به زیرساخت های اصلی انرژی و سازمان های دولتی در ایالات متحده و 15 کشور دیگر می داند.

شرکت امنیتی Cylance در کالیفرنیا، ادعا می کند که اطلاعات حساس50 شرکت در سراسر جهان، از جمله 10 شرکت برتر آمریکایی توسط هکرهای ایرانی به سرقت رفته اند و این موضوع می تواند جهان فیزیکی ما در سطح ملی و حتی جهانی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

در همین راستا حمید بابایی، سخنگوی سازمان ملل متحد ایران، به خبرگزاری رویترز گفت: " این گزارش ها در مورد ایران ادعای کاملا بی پایه و اساسی است که هدف آن لکه دار کردن تصویر دولت ایران، به ویژه در زمان مذاکرات هسته ای فعلی است."

آمریکایی ها ادعا می کنند که بخش های مختلف نظامی، نفت و گاز، انرژی، آب و برق، حمل و نقل، بیمارستان ها، ارتباطات از راه دور، فناوری، آموزش و پرورش، هوا فضا، پیمانکاران دفاعی و سازمان های دولتی تحت تاثیر این حملات قرار داشته اند.

Cylance ادعا می کند علاوه بر ایالات متحده، شرکت ها و سازمان های دولتی در کانادا، چین، انگلستان، فرانسه، آلمان، هند، اسرائیل، کویت، مکزیک، پاکستان، قطر، عربستان سعودی، کره جنوبی، ترکیه و امارات متحده عربی، توسط هکرهای ایرانی مورد نفوذ قرار گرفته اند.

آنطور که از این گزارش بر می آید، مقامات ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره تمامی تلاش خود را می کنند تا با اتهام زنی های مختلف، مانع به توافق رسیدن ایران و گروه 1+5 شوند. در حال حاضر نیز تلاش می کنند تا با اتهام زنی های بی اساس خود در مورد حملات هکری ایران به مواضع حساس این دولت ها، افکار سایر کشورها را به سوی خود جلب نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر