۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۹۸۴
مشاور عالی سازمان پدافند غیرعامل کشور:
مشاور عالی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: همکاری و مشارکت اقوام مختلف مردم با نیروهای مسلح یکی از عوامل مهم برقراری امنیت در کشور است.
 مشاور عالی سازمان پدافند غیرعامل کشور روزپنجشنبه در آیین یادواره شهدای پیشمرگ کرد مهاباد که باحضور جمعی از مسوولان اجرایی،روحانیان،بسیجیان و خانواده های شهدای این شهرستان درسالن وحدت شهرداری مهاباد برگزار شد افزود:اوایل انقلاب همکاری و تعامل نیروهای بومی با نیروهای مسلح باعث برقراری و تداوم امنیت در مناطق مرزی کشور و خروج عوامل استکبار شد.

وی اضافه کرد:در اوایل پیروزی انقلاب برخی از عوامل فریب خورده به تحریک کشورهای استکبار باعث ایجاد ناآرامی و ناامنی در مناطق مرزی کشور شده بودند که با تلاش نیروهای انقلابی و مردمی این غائله پایان یافت.

 مشاور عالی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به نقش بسیج در کشور گفت: این نیرو در طول دوران جنگ تحمیلی رشادت ها و از خودگذشتگی های زیادی را از خود نشان دادند و برگ های زرینی بر تاریخ این مرز و بوم افزودند.

وی اضافه کرد: این نیرو در برقراری امنیت و عمق بخشی به امنیت نیز تاثیر بسیار زیادی داشت به طوری که در زمان حاضر نیز در بسیاری از کشورهای اسلامی نیروهای مردمی با الهام گرفتن از بسیج تشکیل شده است.

مشاور عالی پدافند غیرعامل کشور گفت: استکبار جهانی برای تسلط بر مسلمانان و غارت سرمایه های ملی آنها، انقلاب های مردمی و بیداری اسلامی آنها را به نفع خود مصادره کرده اند.

وی یادآور شد: استکبار قصد دارد مانند قرون گذشته به عنوان یک نیروی استعماری بر کشورهای اسلامی چیره شود و استقلال و آزادی آنها را چپاول کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر