۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۳۵
سردار جزایری:
فرمانده قرارگاه جنگ نرم با بیان اینکه جنگ نرم تحمیلی امروز چندده برابر بمباران‌های اتمی است و به همان اندازه برای دفاع و پدافند باید آمادگی‌های لازم فراهم شود، گفت: شیطان هر آنچه وعده می‌دهد دروغ و سراب است.
سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده قرارگاه جنگ نرم در نشست شورای این قرارگاه طی سخنانی اظهار داشت: عمده‌ مشکلات جهان اسلام ناشی از عملکرد استکباری و زیاده‌خواهانه قدرت‌های سلطه‌گر و در رأس آنها آمریکا است و مصائبی که از ناحیه آن‌ها گریبان‌گیر کشورهای اسلامی شده به حدی است که کمترین اعتمادی به آمریکایی‌ها نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی افزود: در جریان مذاکرات الجزایر مربوط به جاسوس‌خانه آمریکا در تهران، آمریکایی‌ها رسماً و صراحتاً تعهد دادند تا در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران دخالت نکنند، در حالی که طی مدت سی و چند سال اخیر ملت ما حتی یک روز را بدون مزاحمت آن‌ها سپری نکرده‌اند.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه هر آنچه آمریکا، شیطان بزرگ وعده داده در عمل پوچ بوده است، تصریح کرد: بدیهی است از این پس نیز ما کمترین اعتمادی به وعده‌های این رژیم سلطه‌گر نخواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم گفت: اکنون آمریکا وارد بزرگترین جنگ تاریخ با جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب در عرصه‌ جنگ نرم و هجوم فرهنگی شده که اصلی‌ترین وظیفه مدافعان انقلاب اسلامی و آحاد مسلمانان بصیر و آزاده و ملت بزرگ ایران مقابله با این جنگ گسترده و عمیق است.

وی در پایان با بیان اینکه جنگ نرم تحمیلی امروز چندده برابر بمباران‌های اتمی است و به همان اندازه برای دفاع و پدافند باید آمادگی‌های لازم فراهم شود، گفت: شیطان هر آنچه وعده می‌دهد دروغ و سراب است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر