۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۴۴
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مقاومت در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمن و دفاع از کشور همیشه نیازمند صرف هزینه های گزاف و استفاده از تجهیزات و سلاح های مدرن نیست.
حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی در جمع اعضای شورای پدافند غیرعامل استان در سنندج افزود: در بحث نظامی، مقاومت باید به گونه ای باشد که دشمن نتواند وارد حریم افراد شده و در این راستا تنها سلاح و تجهیزات و صرف هزینه های گزاف مطرح نیست و باید بتوانیم در زمینه شناسایی تهدیدات قوی شویم.

وی با بیان اینکه گاه با صرف هزینه های بسیار کم می توان راههای مناسب برای مقابله با تهدیدات دشمن ایجاد کرد گفت: یکی از عوامل اصلی نابودی کشورها و ملل مختلف اسراف و تبذیر و بالابردن هزینه های آن کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: برگزاری مانورهای مختلف از جمله مانور پدافند غیرعامل و آموزش چگونگی مقابله با توطئه های دشمن و خطرات و تهدیدات به مردم، یکی از راه هایی است که می تواند بدون صرف هزینه های بالا در راستای مقابله با دشمن بسیار موثر باشد.

وی در ادامه افزود: اگر انسان به این باور برسد که دشمن دارد بدون شک تمام توان و همت خود را به کار می گیرد تا از خود در برابر توطئه ها و دسیسه ها جلوگیری کند.

حجت الاسلام شاهرودی با بیان اینکه دفاع امری غیر ضروری است و خداوند در وجود هر انسانی قوه دفاعی قرار داده و می تواند در شرایط مختلف از خود دفاع کند گفت: در دنیای امروز انسان از فضاهای مختلف مورد تهدید دشمن قرار دارد لذا باید توان دفاع از خود را داشته باشد.

وی اظهار کرد: در گذشته سلاح دشمن و مکانی که مورد هجوم قرار می گرفت مشخص بود اما در دنیای امروز دشمن در فضای مجازی وارد شده و بخش های مختلف زندگی بشر را در بر می گیرد لذا آنچه که در این میان از اهمیت ویژه ای برخوردار است نحوه مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری افزود: اقتصاد مقاومتی در هر زمینه ای مطرح است و مقاومت ما در برابر توطئه های دشمن در زمینه های مختلف باید به گونه ای باشد که لرزش های داخلی و خارجی نتواند لرزشی بر آن وارد کند.

وی با بیان اینکه قدرتمند شدن باید در تمامی زمینه ها باشد از تلاش اعضای شورای پدافند غیرعامل در استان و اقدامات مناسبی که در بحث آموزش های دفاع غیر نظامی انجام شده است تقدیر کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر