۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۵۸۰
سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه:
سمینار یکروزه نقش پدافند غیرعامل در اقتصاد مقاومتی در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.
سمینار یکروزه نقش پدافند غیرعامل در اقتصاد مقاومتی در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.
"دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا" سرپرست دانشگاه رازی در سمینار یکروزه نقش پدافند غیرعامل در اقتصاد مقاومتی که در محل سالن شهید علیمحمدی دانشکده علوم دانشگاه رازی برگزار شد، اظهارکرد: ما دفاع را واجب می دانیم، چراکه معتقدیم دفاع اشکال مختلفی دارد.
وی افزود: در دفاع غیرعامل ما به دنبال آن هستم که سطح تلفات را بر اساس تدابیری که به خرج می دهیم پایین آوریم.
سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: باید دانشگاه ها در رشته های مختلفی که دارند بر روی مواردی که می تواند به کاهش تلفات کمک کند با جدیت بیشتری کار کنند.
اعلمی آل آقا خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان این آب و خاک به دلیل صلابتی که نظامیان ایران در دفاع از کشور دارند هرگز فکر تجاوز نظامی به ایران را از ذهن خود نمی گذرانند از همین رو به سراغ بوجود آوردن تهدیدات دیگری از نوع جنگ نرم رفته اند که نیاز است برای مقابله با آنها همواره آماده باشیم.
وی افزود: پدافند غیرعامل از مقوله هایی است که باید در آینده تزها و تحقیقات گسترده ای در سطح دانشگاه ها در خصوص آن رقم بخورد و حوزه های پژوهشی در بخش های مختلف باید به صورت ویژه به آن بپردازند.
سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: جا دارد که رشته پدافند غیرعامل که تلفیقی از چندین رشته است در دانشگاه ها راه اندازی شود.
اعلمی آقا اظهارکرد: رشته ای که در دانشگاه رازی کرمانشاه جایش خالی است رشته آینده پژوهی می باشد که اگر بتوانیم در این زمینه حرکت کنیم می توانیم در مسائل آینده استان و کشور دید بهتری داشته باشیم.
وی افزود: از گروه های تخصصی دانشگاه انتظار داریم که ذهن خود را به سمت و سوی مقوله پدافند غبرعامل متمرکز کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر