۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۰۹
با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداري آذربايجان شرقي
با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداري آذربايجان شرقي زنگ پدافند غير عامل در مدارس استان آذربايجان شرقي به صدا در آمد
در اولين روز هفته پدافند غير عامل كه با عنوان توليد علم و پدافند غير عامل نامگذاري شده است معاون هماهنگي امور عمراني استاندار در هنرستان مفتح تبريز زنگ پدافند غير عامل را با حضور مديركل پدافند غير عامل ، مدير كل آموزش و پرورش ، اساتيد و هنرجويان هنرستان مذكور نواختند.

مهندس پور مهدي ضمن عرض تسليت دهه محرم ، به اهميت پدافند غير عامل اشاره كرده و افزود علي رغم اينكه پدافند غير عامل 10 سال است كار خود را شروع كرده متاسفانه كار زيادي صورت نپذيرفته است. بنابراين بايستي در خصوص فرهنگ سازي آن تلاش زيادي به عمل آيد.

وی پدافند غير عامل را مصداق پيشگيري بهتر از درمان است دانسته و اظهار داشت بايستي در تمام زمينه هاي پدافند غير عامل چه آمايش سرزمين ، عمراني ، سايبري ، زيستي و ... كار شود و ضروري است اين مهم هميشه در ذهن باشد.

 پور مهدي نقش آموزش و پرورش و جايگاه دانش آموزان در فرهنگ سازي را بسيار مهم توصيف نمود، و با اشاره به فرامين مقام معظم رهبري افزود بايستي مردم هم در اين امر نقش آفريني نمايند .

وی در خصوص جنگ نرم و احتمال حملات در فضاي مجازي بخصوص در فضاي موبايل، كامپيوتر و نرم افزار توصيه هاي مهمي براي دانش آموزان ارائه کرد.

پاشايي ، مدير كل آموزش و پرورش استان نيز بخشي از فعاليت ها و اهداف و برنامه هاي آموزش و پرورش را در راستا پدافند غير عامل دانسته و در خصوص محورهاي گوناگوني از جمله محور هاي نرم افزاري ، سخت افزاري و ساير اقدامات مهم فرهنگي و آموزشي ، ايمن سازي و مقاوم سازي مدارس و توسعه تجهيزات فن آوري توضيحاتي ارائه داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر